Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده بیل در تلاش تسویه حساب با رئال مادرید

© REUTERS / REBECCA NADENГарет Бейл
Гарет Бейл - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وکیل گرت بیل ستاره ولزی تازه پیوسته رئال مادرید به تاتنهام، می‌خواهد حساب‌های خود با رئال مادرید را تسویه کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ جاناتان بارنت نماینده گرت بیل از برخورد ناموجه هواداران رئال مادرید و همچنین باشگاه با ستاره ولزی ابراز ندامت کرد.

او تا آخرین روزهای موکل‌اش در رئال با پخش اخبار گوناگون در رسانه‌ها تلاش بر ماندن بیل تا پایان قراردادش (جون2022) در رئال مادرید داشت. با وجود این‌که بیش از یک هفته نیز شایعات پیوستن بیل به منچستر یونایتد و به خصوص تاتنهام شدت گرفت و در نهایت این بازیکن تصمیم به برگشت به تیم سابق‌اش را با قرارداد قرضی گرفت، فُرصتی برای جاناتان بارنت پیش آمد تا وی پیامی به رئال مادرید ارسال کند.

جاناتان بارنت در مصاحبه ای با بی‌بی‌سی گفت: "من فکر می‌کنم کاری که هواداران انجام دادند بی احترامی بود و باشگاه کمکی نکرد. به نظر من در مورد کسی که کارهای زیادی برای این باشگاه بزرگ انجام داده، با او رفتار صحیحی صورت نگرفته است. فکر می‌کنم همه چیز اشتباه است. گفتن نکته دشوار است اما فکر می‌کنم با کسی که در مدت هفت سال به آنچه در این باشگاه بدست آورده باید رفتار بهتری می‌شد. من نمی‌خواهم به کسی اشاره کنم یا به موضوعی بپردازم. ولی کاری که هواداران انجام دادند بی احترامی بود و باشگاه کمکی نکرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала