Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صالح: تا وقتی من هستم، فوتبالیستان‌ دغدغه‌ مالی‌‌ نداشته باشند+عکس و ویدیو

© Photo / https://www.facebook.com/FVPAfghanistanدیدار امرالله صالح با تیم های لیگ برتر
دیدار امرالله صالح با تیم های لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح معاونیت نخست‌ ریاست جمهوری افغانستان بعد از ظهر امروز در‌ قصر صدرات‌‌ با‌‌ بازیکنان، کدر‌فنی و مدیران هشت تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در این دیدار که محمد‌یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان نیز حضور داشت، معاون‌ نخست‌ ریاست‌ جمهوری  ضمن تقدیر از بازیکنان، نقش ورزشکاران را در‌ دلگرمی مردم کشور مؤثر دانست‌.

معاون اول رئیس جمهور برای بازیکنان، مربی ها و فدراسیون فوتبال کشور اطمینان داد که از آنها حمایت همه جانبه خواهد‌ کرد.

وی گفت: "فوتبال تنها ورزش نیست بلکه نماد همبستگی و یکجا شدن هر بخش این مرز و بوم است که پیام محبت و برادری را با خود انتقال می دهد".

صالح گفت:"دوست دارم در زمانی که من به عنوان خادم در این چوکی فعالیت می‌کنم، ورزش‌کاران و فوتبالیست‌های ما راحت به فوتبال خود ادامه دهند و دغدغه اسپانسر و حامی مالی را نداشته باشند."

در ادامه نیز محمد یوسف کارگر رئیس  فدراسیون فوتبال کشور نیز در مورد دور نهم رقابت های لیگ برتر صحبت نموده و آمادگی های فدراسیون فوتبال را برای برگزاری فصل نهم رقابت ها اعلام کرد.

وی به نمایندگی از بازیکنان تیم ها، مربیان و فدراسیون فوتبال از رهبری دولت افغانستان به ویژه از معاون اول ریاست جمهوری بخاطر حمایت و فراهم نمودن زمینه برگزازی این رقابت ها ابراز سپاس و امتنان نمود.

معاونیت اول ریاست جمهوری اسلامی افغانستان از رقابت های لیگ برتر فوتبال حمایت مادی و معنوی نموده و همچنان سرمایه گذاران و سکتور خصوصی را نیز تشویق کرد تا دور نهم مسابقات لیگ برتر را تمویل نمایند.

فصل نهم رقابت های لیگ‌برتر ‌فوتبال‌ افغانستان‌ فردا‌ پنجشنبه‌ از ساعت ۵ عصر با دیدار‌ تیم های طوفان‌هریرود‌‌ و د اباسین سپی آغاز خواهد شد.

ویدیو صحبت های امرالله صالح:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала