راه اندازی "استارتاپ" آمریکایی برای راندن مردم از خانه های کرایی

© AP Photo / Julio Cortezنیویورک
نیویورک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده آمریکا استارتاپ موسوم به Civvl را ایجاد نموده که هدف آن بیرون راندن مستجران از خانه های است که آنها دیگر قادر به پرداخت کرایه آن نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Vice استارتاپ "شرکت نوپا" Civvl در آمریکا به همه پیشنهاد می‌دهد افرادی را که دیگر قادر به پرداخت اجاره نیستند از خانه های شان بیرون کنند.

این شرکت خود را با Uber مقایسه می کند؛ و هر ساعت 125 دالر به افرادی می پردازد که تازه به تیم می پیوندند و صاحبان خانه را از مشکلات  مختلف از جمله راندن کرایه نشین نجات می دهند.

 گزارش اشاره می کند که در پس زمینه بحران بیکاری در آمریکا، خدمات تخلیه مسکن بسیار مورد تقاضا خواهد بود. در این اطلاعیه آمده است: "ما با صاحبان خانه و بانک های ناراضی که می خواهند از حقوق خود دفاع کنند قرارداد بسته ایم."

نرخ بیکاری در امریکا رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان
نرخ بیکاری در امریکا رکورد زد

 نشریه می‌افزاید، فرمت اصلی کار چندان اخلاقی به نظر نمی رسد. در واقع ، از افرادی که به کار نیاز دارند و خودشان در معرض خطر هستند، خواسته می شود با کسانی که مشکلات مشابه دارند درگیر شوند.

  شرکت از همان استدلالهایی استفاده می کند که توسط شرکتهای مشابه استفاده می شود. یعنی آنها به کارمندان قول می دهند که رئیس خودشان باشند و آنها می توانند در یک زمان مناسب برای خودشان کار کنند.

از هفته اول ماه سپتامبر، 29 درصد آمریکایی ها قادر به پرداخت کامل اجاره یا وام خود نیستند.

 علی رغم این واقعیت که ایالات متحده ممنوعیت اخراج را در سطح فدرال اعلام کرده است ، صاحبان خانه همچنان به تلاش برای خلاص شدن از شر مستاجرهای بی پروا ادامه می دهند. در عین حال ، در صورت غیرقانونی بودن اقدامات آنها ، به جریمه نقدی یا حتی زندان محکوم می شوند. ظاهراً شرکت قرار نیست هیچ گونه مسئولیتی در قبال تیم ها به عهده بگیرد ، اما می خواهد به عنوان واسطه ای بین آنها و مشتری عمل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала