شرکت هواوی از مبارزه برای بقا خبر داد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت هواوی از مبارزه برای بقا خبر داد
 شرکت هواوی از مبارزه برای بقا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر اجرایی شرکت هواوی: آخرین تحریم های آمریکا علیه Huawei منجر به آن شد که این شرکت را در حالت مبارزه برای بقا قرار دهد.

به گزارش اسپوتنیک، گیو پنگ، مدیر اجرایی شرکت هواوی، غول فناوری چینی این موضوع را در افتتاحیه کنفرانس Huawei Connect 2020 در شانگهای اعلام کرد که آخرین تحریم های آمریکا علیه هواوی منجر به آن شده که  این شرکت را در حالت مبا،رزه برای بقا قرار گیرد.

هواوی؛ بزرگترین فروشنده موبایل جهان  - اسپوتنیک افغانستان
هواوی؛ بزرگترین فروشنده موبایل جهان

به گفته وی، "پرخاشگری بی وقفه" واشنگتن به طور قابل توجهی مانع تولید و عملیات شده است. اکنون این شرکت امید دارد که ایالات متحده در سیاست خود تجدید نظر کند.

غول فناوری چینی هواوی روز دوشنبه اظهار داشت كه طبق مقررات جدید آمریكا با هدف محدود كردن صادرات تراشه به این شركت، “تجارت اجتناب ناپذیر” تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و افزود که "با قاطعیت مخالف این اقدام واشنگتن است".

وی همچنین گفت: "ایالات متحده از توان تکنولوژیکی خود برای خرد کردن شرکت های خارج از مرزهای خود استفاده می کند. این نتنها به تضعیف جایگاه اعتماد شرکتهای بین المللی به فناوری و زنجیره های تأمین ایالات متحده می انجامد، بلکه در نهایت به منافع ایالات متحده نیز آسیب می رساند.

مدیر اجرایی هواوی  می گوید: "ما تمام تلاش خود را برای بقا شرکت به خرچ می دهیم و کوشش میکنیم تا یک راه حل پیدا کنیم".  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала