Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی د میوند اتلان: به کار گرفتن کلمه مرگ در کنار فوتبال جالب نیست

© Photo / AFFعبدالرزاق ممرک
عبدالرزاق ممرک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
‌ عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم فوتبال د میوند اتلان با بیان این که تیمش همانند سایر تیم ها فرصت کمی برای تمرین و حضور در فصل نهم لیگ برتر داشته، اذعان داشت، نباید از کلمه مرگ در گروه بندی این رقابت ها در فوتبال استفاده شود.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان که در فصل نهم رقابت ها هدایت تیم فوتبال د میوند اتلان را برعهده دارد معتقد است که تمامی تیم های حاضر در گروه اول رقابت ها، شانس صعود به دور بعدی را دارند و این رقابت ها را جذاب تر خواهد کرد.

ممرک در خصوص شرایط تیمش گفت: ابتدا خوشحالم که لیگ برتر دوباره شروع شد. من بر اساس پیشنهاد مسئولان فوتبال زون جنوب غرب هدایت میوند اتلان را در فصل نهم متقبل شدم. با این هدف که بتوانیم با همکاری هم یک افتخار برای این تیم در این رقابت ها کسب کنیم. با توجه به مدت زمان کمی که برای آماده شدن در اختیار داشتیم، نظر به سال های قبل تمرینات کمتری تیم ما داشت و آمادگی نسبی نسبت به سال های گذشته برای شرکت در این فصل از رقابت ها خواهد داشت. در واقع باید گفت که ده روز زمان کافی و مناسبی برای شرکت در چنین رقابت هایی نیست.

البته ما 15 روزی میشود که تمرینات خود را شروع کردیم  ولی تیم های دیگر بیشتر از 10 روز تمرین نکردند. بدون شک این فرصت کم از لحاظ فنی روی آمادگی جسمانی بازیکنان تاثیر میگذارد. حالا باید ببینیم بازیکنان و مربیان چطور میتوانند در این فصل از رقابت ها حضور پیدا کنند و کیفیت خوبی را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال د میوند اتلان در خصوص این که تیمش در گروه مرگ رقابت ها قرار دارد نیز گفت: هواداران فوتبال به این گروه، گروه مرگ میگویند.  من سر سخت مخالف این واژه هستم. زیرا من نمیخواهم که در میدان فوتبال از کلمه مرگ استفاده شود. لیگبرتر باید به مردم شور و شادی هدیه کند. نمیخواهیم از کلمه مرگ در کنار فوتبال استفاده کنیم.بهتر است از واژه های دیگری بجای مرگ در چنین مواقعی استفاده شود.

با این حال کاپیتان تیم فوتبال د میوند اتلان نیز در خصوص آمادگی این تیم برای فصل نهم لیگ برتر گفت: نسبت به سال گذشته شرایط بهتری داریم، بازیکتان جوان و با تجربه خوبی داریم و تیم قوی تری نسبت به سال های گذشته در اختیار داریم. ما مدعی قهرمانی هستیم.

صحبت های سرمربی و کاپیتان د میوند اتلان

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала