Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع بی اعتمادی و تردید کومان در بارسا

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا شروع به بی اعتمادی می‌کند زیرا او معتقد است که هیئت مدیره وی را در یک وضعیت بسیار ناخوشایندی قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ وضعیت داخلی بارسلونا مخلوطی از جنجال، عدم اطمینان و بلاتکلیفی است... سناریوی ثبات اندک که هم در زمینه‌های سازمانی و هم در زمینه‌های ورزشی تأثیر بگذارد. بعد از باخت 8-2 برابر بایرن، باشگاه بارسا در یک طوفان بسیار آشفته غرق شد که نمی‌تواند از آن فرار کند. آخرین قسمت از سناریوی خروجی و ورودی باشگاه با ماجرای لوئیز سوارز طی شد که برای هواداران احساس سردرگمی را به وجود آورده است.

به موازات این اتفاق رونالد کومان شروع به نشان دادن برخی تردیدها و برخی بی اعتمادی‌ها نسبت به آنچه در اطراف خود می‌بیند، می‌کند. این‌گونه است که وی شروع به انتقال خصوصی آن به نزدیکترین دوستان‌اش می‌کند. مربی هالندی که مشتاقانه کار خود را برای بازگشت عظمت ورزشی بارسلونا آغاز کرده است، فکر می‌کند که هیئت مدیره او را بی‌دلیل در مورد تیم بسیار ناخوشایند کرده است.

کومان به صورت حرفه‌ای پذیرفته که تصمیمات ورزشی را در اول شخص به انحصار خود درآورد، گرچه برخی از آنها صریحاً توسط وی اتخاذ نشده است. اکنون او نگران است که ببیند این سناریوی انقلابی چه تاثیری روی بازیکنانی دارد که باید با آنها کار کند. این مربی احساس می‌کند که هم رئیس و هم بقیه مدیران اصلی بخش ورزشی او را تا حدودی بی دفاع رها می‌کنند.

در شرف شروع فصل این یکشنبه (بارسا-ویارئال، ساعت 9:00) کومان با بی اعتمادی شروع به نگاه کردن به اطراف خود می‌کند. در جمع او خوش بینی و آینده‌ای پر رنگ را منتقل می‌کند. در خلوت او شروع به مشاهده برخی سایه‌های خاکستری می‌کند که دوست ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала