Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد سختی رئال برای جذب کاماوینگا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید در سال 2021 می‌خواهد برای جذب کاماوینگا اقدام کند اما او کار راحتی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید که تابستان امسال نمی‌تواند انتقالی را انجام دهد قرار است برای کاماوینا در سال 2021 با سایر باشگاه‌های برتر در کمین او رقابت نماید. این باشگاه در حال حاضر رویکردی قوی برای کاماوینگا در نظر گرفته ولی با توجه به غیرقابل قبول بودن عملیات در تابستان امسال، مادرید هیچ تضمینی برای جذب این بازیکن در سال 2021 نخواهد داشت.

کاماوینا با 17 سال سن یکی از بازیکنان جوان آینده دار فوتبال اروپا است و باشگاه‌های بزرگ قاره سبز که به عنوان یک بازیکن ثابت رِن تبدیل شده و همچنان در ترکیب دیدیه دشام برای تیم ملی فرانسه دعوت شده، او را به عنوان الگویی برای فوتبال آینده می‌بینند و این روش درخشان را با تحمیل قدرت بدنی ترکیب می‌کند.

مادرید در سال 2021 برای کاماوینا رقابت خواهد کرد

نشریه آ اس تمام مراحل انجام شده در تلاش برای جذب هافبک جوان با رده بندی بالا را به طور مفصل ثبت کرده است. این رئیس پیشاهنگی رئال مادرید جونی کالافات بود که تماس اولیه را با نماینده این بازیکن موسی سیسوکو برقرار کرد و از آن مکالمات اولیه برای مادرید مشخص شد که کاماوینگا علاقه زیادی به پیوستن به برنابئو دارد.

اما وقتی اردوی بازیکن فهمید که این عملیات تابستان رخ نخواهد داد پیام سیسوکو به دفاتر برنابئو صریح مخابره شد: "ما هنوز علاقه مند هستیم اما تیم‌های سطح بالا نیز دنبال می‌کنند." از آن زمان روشن شد که آن تیم‌های سطح بالا یعنی PSG، یوونتوس و بایرن مونیخ بوده‌اند. در حالی که این سه غول اروپایی نیز در کمین هستند، مادرید جدا از تلاش برای جذب امباپه در سال 2021 برای کاماوینگا جنگ خواهد داشت. اما بازی به سود مادرید ترجیح بازیکن جوان برای پوشیدن پیراهن سفید و همچنین دوستی زین الدین زیدان با فرانسوا-هنری پینو پسر مالک رن است. با توجه به این‌که بازیکن (که عثمان دمبله را نیز نمایندگی می‌کند) اولویت پروژه‌های ورزشی را نسبت به رنگ پیراهن می‌داند، تابستان سختی برای مادرید در سال 2021 خواهد بود.

 

نقشه راه مادرید برای آینده: هالند، امباپه و کاماوینا

کاماوینگا و امباپه بخشی از نقشه راه مادرید برای آینده نزدیک است که شامل ارلینگ هالند نیز می‌شود. با این حال در اصل، بازیکن نارویژی قادر نخواهد بود تا تابستان 2022 بوروسیا دورتموند را ترک کند، این زمانی است که باشگاه آلمانی و نماینده این بازیکن مینو رایولا توافق کردند که دروازه جدایی او را باز کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала