Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هوگو سانچز: خروج سوارز قطعا روی مسی تاثیر می‌کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید که جدایی لیوییس سوارز روی فوق ستاره بارسلونا اثرگذار است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اتلتیکومادرید به صورت رسمی خبر از عقد قراردادی 2 ساله با لوئیس سوارس مهاجم بارسلونا داد.

سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
لوییس سوارز رسما به اتلتیکومادرید پیوست + عکس
هوگو سانچز بازیکن سابق رئال مادرید با انتقاد از جدایی ستاره اروگوئۀ از بارسلونا می‌گوید که رفتن سوارز روی لیونل مسی تاثیر خواهد گذاشت. سانچز در صحبت با نشریه اسپانیایی مارکا در این باره گفت:«بارسلونا در صدور اجازه جدایی به سوارز اشتباه کرد و اگر می خواهند خنده های مسی در تمرینات را ببینند، باید از او مراقبت می کردند
ستاره سابقه‌دار رئال در ادامه همچنان در این خصوص اظهار داشت:«مسی با کسانی که همدیگر را درک و همراهی می کنند احساس راحتی می کند و اگر شما سوارز را کنار بگذارید به همان اندازه روی مسی هم تأثیر گذاشته اید. اگر سوارز دست راست شماست و هیچ بازیکنی در دست چپ ندارید، نباید اجازه جدایی بدهید.»

باشگاه کاتالونیایی تایید کرد که مهاجم اروگوئه‌ای فصل گذشته این تیم نیوکمپ را به مقصد واندا متروپولیتانو ترک کرده و پنجشنبه نشست مطبوعاتی را برای وداع با آبی‌اناری‌ها برگزار خواهد کرد. رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا در همان بدو ورود به رختکن به لوییس سوارز اطلاع داد جایی در برنامه های فصل بعد ندارد.

در ابتدا به نظر می رسید این بازیکن قرار است راهی یوونتوس شود، اما مشکلات در مسیر اخذ پاسپورت ایتالیایی مسیر او را تغییر داد. سهمیه بازیکنان غیراروپایی یوونتوس پر شده بود و لوییس سوارز برای انتقال به این تیم باید پاسپورت ایتالیایی می گرفت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала