Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریه‌هایی که دل‌ سنگ را آب کرد؛ صحبت‌های تلخ «سوارز» در نشست خداحافظی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگویه‌ای بارسلونا با چشمان پر از اشک در نشست سوارز خداحافظی حضور پیدا کرد.

به گزاش اسپوتنیک، لوییس سوارز پس از جدایی از بارسلونا، در کنفرانسی مطبوعاتی برای خداحافظی از این تیم حاضر شد. لیونل مسی، پیکه، بوسکتس، آلبا و روبرتو نیز در مراسم خداحافظی لوییس سوارز حضور داشتند.

لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
لوییس سوارز رفت؛ آمار برترین گلزنان تاریخ بارسلونا + عکس
لوییس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای در نشست خبری خداحافظی اش از بارسلونا، گفت:«از باشگاه بارسلونا به خاطر این فرصت طلایی به من در طول 6 سال تشکر می کنم. در ابتدا از باشگاه بارسلونا تشکر می کنم به خاطر این فرصتی که من در این سال های گذشته تا رویاهام محقق شود. وقتی شما در بارسلونا هستید باید با تمام قوا بازی کنید. من در 6 سال گذشته برای بارسلونا با جان و دل بازی کردم.»
سوارز در ادامه اظهار داشت:«من خاطرات زیادی با بارسلونا دارم. درست است چیزهای منفی نیز وجود دارد ولی قهرمانی برای اولین در اروپا به همراه بارسلونا واقعا خاطرات شیرینی بود. قبل از اینکه به بارسلونا بیاییم اصلا فکر آمدن به اینجا را نمی کردم و بارسلونا در ذهن مثل بازی پلی استیشن بود. باشگاه در زمان قرارداد با من به من اعتماد کرد. در آن زمان طولانی به دلیل محرومیت بازی نکرده بودم ولی باشگاه بارسلونا به من اعتماد کرد و از این اعتمادشان تشکر می کنم.»
ستاره سابقه‌دار آبی‌اناری‌ها ای با حالت گریان ادامه داد:«باید به خاطر 6 سال عالی حضورم از بارسلونا راضی باشم. حالا زمان رفتن رسیده و باید بروم و از بارسلونا به خاطر خلق تمام لحظات شیرین تشکر می کنم. سوارس هم یک انسان است و اینجا مدت زیادی زندگی کرده است. دلبستگی زیادی به اینجا دارم و واقعا برایم جدایی سخت است.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала