آغاز آزمایش واکسین روسی ضد کرونا بر روی افراد مسن

© Photo / RDIFآغاز آزمایش واکسین روسی ضد کرونا بر روی افراد مسن
آغاز آزمایش واکسین روسی ضد کرونا بر روی افراد مسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» روسیه از آغاز آزمایش واکسین ضد کرونای ساخت این شرکت بر روی گروه ریسک و افراد مسن خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس صندوق شرکت «گامالی» روسیه از آزمایش واکسین ضد کرونای ساخت این شرکت بر روی گروه ریسک و افراد مسن خبر داد.

کیریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه امروز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مرکز گامالی آزمایشات بالینی واکسین روسی ضد کرونا «اسپوتنیک وی» را بر روی گروه ریسک و از جمله افراد مسن آغاز کرده است.

صندوق سرماگذاری روسیه: چندین شرکت خصوصی امریکا خواهان واکسین روسی شدند - اسپوتنیک افغانستان
صندوق سرماگذاری روسیه: چندین شرکت خصوصی امریکا خواهان واکسین روسی شدند

دیمیتریف گفت: در حال حاضر، مرکز گامالی چندین آزمایش بالینی اضافی را بر روی گروه‌های ریسک آغاز کرده است. آزمایشات در حال حاضر بر روی گروه ریسک از جمله افراد مسن آغاز شده است. این مطالعات مرکز گامالی به‌خاطر تجزیه و تحلیل تاثیر واکسین بر روی گروه‌های ریسک انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: ما معتقدیم – بیایید منتظر نتایج این مطالعات باشیم، اما اساساً واکسین ما ریسک کمتری دارد زیرا مبتنی بر آدنو ویروس انسانی است... ما انتظار هیچگونه اثر منفی برای افراد مسن نداریم. مادر و پدر من 74 ساله هستند، آنها در برنامه واكسیناسیون شرکت کردند و پس از تزریق احساس خوبی دارند.

11 ماه اگست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ثبت اولین واکسین کرونای جهان در روسیه خبر داد. این واکسن که «اسپوتنیک وی» نام گذاری شده است، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала