Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود دشوار سیتی و جشنواره‌ی گل لیورپول در جام اتحادیه انگلیس

© REUTERS / Phil Noble Серхио Агуэро упускает шанс забить в ворота вратаря Давида де Хеа
Серхио Агуэро упускает шанс забить в ворота вратаря Давида де Хеа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول با کسب پیروزی در برابر حریفان شان به دور بعد جام اتحادیه فوتبال انگلستان راه یافتند.

به گزارش اسپوتنیک، شب سوم از دور سوم جام اتحادیه انگلیس (لیگ کاپ) شب گذشته با پیروزی خفیف شاگردان پپ گواردیولا و آتش‌بازی نیمکت‌نشینان لیورپول برگزار شد.

 منچسترسیتی در مقابل بورنموث با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و در یک دیدار نزدیک توانست به مرحله چهارم جام اتحادیه صعود کند.

تیم گواردیولا در ابتدا با گل دلاپ پیش افتاد اما استوریج ستاره سابق لیورپول کار را به تساوی کشاند. فودن در دقیقه 75 گل پیروزی را زد تا منچسترسیتی به مرحله بعدی برسد و حریف برنلی شود.

View this post on Instagram

A post shared by The Carabao Cup (@thecarabaocup) on

  لیورپول نیز با نتیجه هفت بر دو مقابل لینکلن سیتی پیروز شد و در مرحله‌ی بعدی مقابل آرسنال بازی می کند. مینامینو و جونز در این بازی دبل کردند و شکیری، گروییچ و اوریگی هر کدام یک گل زدند.

View this post on Instagram

A post shared by The Carabao Cup (@thecarabaocup) on

در حال حاضر در انتظار مشخص شدن بازی لیتون اورینت و تاتنهام که به خاطر مثبت شدن تست کرونای بازیکنان تیم اول لغو شده، بقیه بازیهای مرحله چهارم جام اتحادیه مشخص شده اند. البته گفته می شود که احتمالا لیتون انصراف می دهد و تاتنهام به راحتی به مرحله بعدی می رسد.

لیورپول - آرسنال جذاب ترین بازی مرحله بعدی جام اتحادیه خواهد بود هر چند که از تقابل احتمالی تاتنهام و چلسی ، دو غول فوتبال لندن نمی توان غافل شد.

 برنلی - منچسترسیتی، برنتفورد - فولام،  اورتون - وستهام، استون ویلا - استوک سیتی، نیوپورت کانتی - نیوکاسل و برایتون - منچستریونایتد بقیه بازیهای یک هشتم نهایی خواهند بود.

 احتمالا ادامه مسابقات جام اتحادیه انگلیس در هفته آینده برگزار خواهد  شد که البته بعد از آن بازی‌ها تا سه ماه دیگر تعطیل خواهد بود و ادامه بازیها به حوالی کریسمس موکول می شود.

View this post on Instagram

A post shared by The Carabao Cup (@thecarabaocup) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала