Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود میلان و تاتنهام به دور نهایی مقدماتی لیگ اروپا

© REUTERS / Emilio AndreoliПустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия
Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های فوتبال آ.ث میلان ایتالیا و تاتنهام هاتسپر انگلستان با شکست حریفان شان به دور بعد مرحله‌ی مقدماتی لیگ اروپا صعود کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله ماقبل آخر مسابقات پلی آف راهیابی به لیگ اروپا 21-2020 پیگیری شد که طی آن تاتنهام در مقدونیه مقابل تیم اشکندیا با گلهای لاملا، سون و هری کین در مقابل تک گل نافیو با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. آنها در مرحله بعدی به مصاف مکابی تل آویو اسرائیل می روند تا صعودشان به لیگ اروپا را قطعی کنند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Europa League (@europaleague) on

از سوی دیگر میلان در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ که به کرونا مبتلا شده به سختی و با نتیجه سه بر دو توانست تیم نارویایی بودو را شکست بدهد. هاکان چالهان اوغلو در این مسابقه دبل کرد و کلمبو دیگر گل روسونری ها را به ثمر رساند. یونکر و هائوگه هم برای تیم نارویایی گلزنی کردند. روسونری ها حالا باید به مصاف ریو آوه پرتگال بروند تا بتوانند بالاخره سهمیه لیگ اروپا را به دست بیاورند.

View this post on Instagram

A post shared by UEFA Europa League (@europaleague) on

رنجرز اسکاتلند- گالاتاسرای ترکیه، اسپورتینگ پرتغال - لاسک اتریش، روزنبرگ ناروی - آیندهوون هلند، آاک آتن یونان - ولفسبورگ آلمان برخی از بازیهای جذاب مرحله بعدی لیگ اروپا هستند که پنجشنبه هفته آینده برگزار می شوند تا تکلیف آخرین تیم های حاضر در مسابقات هم مشخص شود و بعد از آن قرعه کشی لیگ اروپای 21-2020 صورت پذیرد. فعلا میلان و تاتنهام دو تیم سرشناسی هستند که هوادارانشان به حضور در مسابقات امید دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала