هشت سال زندگی فقط با چیپس و نان خشک

© Fotolia / 5phچپس
چپس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دخترک در جریان بیش از هشت سال فقط چیپس و نان خشک خورد و زنده ماند.

به گزارش اسپوتتنیک، دخترک بریتانیائی بنا به مرض که عاید حالش گردیده بود، در جریان تقریباً 10 سال فقط چیپس و نان خشک خورد.

این دخترک تا 1.6 سالگی مانند همه راحت غذائی معمولی را می خورد، اما به مرور زمان به مرض روانی مبتلا شد و از غذائی معمولی می ترسید.

سبزیجات تازه - اسپوتنیک افغانستان
غذا سالم بخورید و لاغر شوید

خانم جولی، مادر این دخترک می گوید: «در اوایل حین که غذائی عادی را می دید، فریاد می کشید و غذا را از خود دور می کرد. من سعی ورزیدم که با این پرابلم مبارزه نمایم، اما به مرور زمان این وضع وخیم تر شد».

در نتیجه دخترک به خوردن چپس و نان خشک رو آورد و عادت کرد. مادرش امید داشت، حین که دخترش به مکتب برود، پرابلم موجوده خود به بخود حل خواهد شد، زیرا با همصنفی های خود یکجا ناهار خواهند خورد. اما چنین نشد.

جولی می گوید: "دخترش همه روزه دو نان با مسکه از طرف صبح و سه نان با مسکه از طرف شب می خورد". ناگفته نماند که فقط یک نوع نان خشک را می خورد.

والدین دختر تصمیم گرفتند دختر خود را نزد دکتر متخصص ببرند تا به دخترش کمک نمایند، باشد که این ترس را عبور نماید. بعد از تماس اول با دکتر، مارته توانست گوشت مرغ و پیتسه را بخود که به تدریج به خوردن ترکاری و میوه نیز آغاز کرد. با گذشت چندین هفته، این دخترک تقریباً 50 نوع غذا و میوه را خورد.

مارته حالا از غذا نمی ترسد و مثل همه عادی غذا می خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала