Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام خداحافظی مسی برای سوارز: نباید با تو به این شکل رفتار می‌کردند + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا بار دیگر به انتقاد از مدیریت باشگاه بارسلونا پرداخت و این بار خداحافظی سوارز را بهانه‌ای برای حمله به بارتومئو رییس کاتالان‌ها قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، مسی در بارسا رابطه خیلی خوبی با لوییس سوارز داشت و خارج از میدان هم با او به رفت و آمد خانوادگی می‌پرداخت، با این حال عملکرد ضعیف بارسلونا در فصل گذشته و شکست تاریخی مقابل بایرن مونیخ، این تیم را دچار فروپاشی کرد و تغییرات زیادی در این تیم شکل گرفت.

Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش نیمار به جدایی سوارز از مسی+عکس

از آمدن رونالد کومان به جای کیکه ستین تا انتقال ویدال به اینتر و چند تغییر دیگر، به دلیل یک فصل پر از ناکامی شکل گرفت اما بارتومئو حاضر نشد از سمت خود استعفا دهد. مسی هم که در آستانه جدایی از بارسا پیش رفته بود، در نهایت تصمیم گرفت به دلیل بند جدایی 700 میلیون یورویی خود یک سال دیگر در نیوکمپ بماند و باشگاه محبوب خود را به دادگاه نکشاند.

مسی درباره خداحافظی سوارز از بارسلونا در صفحه اجتماعی خود پیامی منتشر کرد که به طور واضح مدیریت باشگاه را نشانه رفته بود. او نوشت:«به خاطر آن چیزی که واقعا هستی، لیاقتت این نبود که اینگونه از تیم کنار گذاشته شوی. تو یکی از مهم ترین بازیکنان تاریخ باشگاه هستی و چه به لحاظ فردی و چه از نظر تیمی به افتخارات مهمی دست یافتی. نباید به این شکل از این تیم کنار گذاشته می شدی اما واقعیت این است که در مقطع کنونی دیگر هیچ چیز من را متعجب نمی کند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала