روسیه 35 میلیون واکسین کرونا را به ازبکستان تحویل می دهد

© Sputnik / Дильшода Рахматоваکمک صحی در ازبکستان
کمک صحی در ازبکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت روسیه به جمهوری ازبکستان 35 میلیون دوز واکسین ویروس کرونا را عرضه می نماید.

به گزارش اسپوتنیک. صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه امروز جمعه از توافق این صندوق و شرکت ادویه سازی "لاکسیم" برای عرضه تا 35 میلیون دوز واکسین ویروس کرونا "اسپوتنیک وی" خبر داد.

Sputnik V واکسین  - اسپوتنیک افغانستان
صادرات واکسین کووید ساخت روسیه به خارج

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در این خصوص اعلام کرد: "پس از تأیید مقامات نظارتی ازبکستان، تا 10 میلیون دوز واکسین (کرونا) در سال 2020 و تا 25 میلیون دوز در سال 2021 به این جمهوری عرضه می شود."

کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه اظهار داشته است: در حال حاضر روسیه تنها می‌تواند «مقدار مشخصی» واکسین را تولید کند، بنابراین شمار دولت های که صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با آنها تعامل دارد، محدود است.

دیمیتریف افزود: ما با کشورهای زیادی کار می‌کنیم. تمرکز ما اکنون روی 20 کشوری است که با آن‌ها پیشرفت زیادی داشته‌ایم. وی تصریح کرد، که آزمایشات کلینیکی واکسین روسی در بسیاری از کشورها آغاز می‌شود و ممکن است در ماه اکتوبر یا نوامبر تایید لازم دریافت شود.

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه بیان داشت: بنابراین، ما بر آن دسته از کشورها تمرکز داریم که دوستدار به تایید سریع واکسین روسی هستند و علاقه زیادی به مشارکت با روسیه نشان می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала