Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسی-متز؛ بازی با حضور 1000 تماشاگر

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بازیکنان تیم فوتبال المپیک مارسی Открытая тренировка ФК "Олимпик" (Марсель)
بازیکنان تیم فوتبال المپیک مارسی Открытая тренировка ФК Олимпик (Марсель) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار المپیک مارسی در برابر متز امشب در حضور 1000 تماشاگرد برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ورزشگاه " ولودروم" امشب میزبان دیدار دو تیم فوتبال المپیک مارسی و متز خواهد بودی، دیداری که با حضور هزار هواداران در ورزشگاه برگزار خواهد شد. در حالی‌که هیچ دستورالعمل جدیدی در مورد حداکثر اندازه تماشاگران صادر نشده است، بنابراین بازی در بهترین حالت باید در حضور 1000 نفر برگزار شود.

بارها و رستوران‌ها بسته شده‌اند اما به طور معمول چند صد نفر در غرفه‌ها هستند. علی‌رغم محدودیت‌های جدید اعلام شده توسط اولیویه وران وزیر بهداشت در روز چهارشنبه و عبور از شهر مارسی از منطقه "سرخ"، بوش-دوران دستورالعمل‌های جدیدی به مارسی نداده است که در حال آماده سازی و سازماندهی بازی‌اش در لیگ 1 برابر متز در روز شنبه است.

در دوربین واقعی نیست

عصر امروز پنجشنبه باشگاه مارسی گفت: "از نظر ما اندازه گیری با توجه به پروتکل بهداشتی ما در 1000 نفر است که می‌تواند برای این مسابقه بیشتر تقویت شود."

بنابراین مارسی نباید پشت درهای بسته بازی کند اما از چند هوادار استقبال نماید. همانطور که در هفته گذشته در سنت اتین و لیل اتفاق افتاد که با توجه به ظرفیت "ولودروم"

 (بیش از 67000 چوکی)، تغییر چندانی ایجاد نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала