چگونه حبیب نورمحمدوف از اندوه مرگ پدرش کنار آمد

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورمحمدوف
حبیب نورمحمدوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بالاخره حبیب قهرمان شکست ناپذیر مسابقات UFC در وزن سبک چطور توانست از افسردگی پدرش کنار بیاید.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورمحمدوف قهرمان مطلق UFC در وزن سبک در ارتباط به حال آمدن بعد از مرگ پدرش گفت که همیشه تمرین می کند تا از حالت افسردگی بعد از مرگ پدر- مربی عزیزاش دور باشد.

Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان
حبیب نورمحمدوف: به‌زودی با دوران ورزش حرفه‌ای خداحافظی می‌کنم

یادآور می شویم که به تاریح 3 جولای عبدالمناپ نورمحمدوف در عمر 58 سالگی در اثر کرونا ویروس که عاید حالش شده بود، جهان ما را ترک کرد.

حبیب قهرمان جهان مبارزات رزمی در وزن سبک گفت: «من همیشه تمرین می نمایم تا باشد که به اندازه از اندو و افسردگی ناشی از مرگ پدرم دور باشم. اگر تمرین نکنم، غم مرگ پدرم من را نگران می کند.

من مانند پدرم هستم. او همیشه تمرین می کرد. دوستانش برایش می گویند که، هر جا که می رفتند، او همیشه  دستکول سپورتی خود را با خود می گرفت. اول محل خواب خود را مهیا می کرد و سپس در جستجوی محل برای تمرین میشد. فکر می کنم  این را از پدرم آموخته ام».  

در اپریل سال روان، عبدالمنان نورمحمدوف در شفاخانه ماخاچ قلعه بستری شد. او بعدا به ذات الریه مبتلا شد. از وی آزمایش کرونا گرفته شد، اما نتیجه آن اعلام نگردید. در تاریخ 13 ماه می، مشخص شد كه وی در بیمارستانی در مسكو در وضعیت وخیم قرار گرفته و به نظر می رسد که به کما رفته باشد.

در 18 ماه می، گزارش داده شد که او به دستگاه تنفس مصنوعی متصل شده است. در همان روز، حبیب نورمحمدوف تأیید كرد كه ویروس كرونا در پدرش تشخیص داده شده است. در تاریخ 18 جون، مربی نورمحمدوف اعلام کرد که پدر این ورزشکار از عفونت بهبود یافته است و دیگر بیمار نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала