Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا از جذب دپای دست نمیکشد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا کماکان برای خرید ممفیس دپای مهاجم هلندی تیم فوتبال المپیک لیون علاقه مند است، و امیدوار است این انتقال در طی این هفته نهایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شب گذشته رئیس باشگاه لیون فرانسه شب گذشته در صفحه توئیترش از ماندن این بازیکن در لیون به هواداران خبر داد و اعلام کرد هیچ توافقی میان دو باشگاه فرانسوی و بارسا برای انتقال دپای صورت نگرفته است، روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی مدعی است که بارسلونا کماکان خرید این بازیکن را در دستور کار خویش قرار داده و برای جذب این مهاجم تلاش خواهد کرد.

دیلی میل میگوید، بارسا برای خرید یک مهاجم برای جانشینی سوارز که به تازگی به اتلتیکومادرید پیوسته است، مصمم است و هدف آن شاگرد رونالد کومان در تیم ملی فوتبال هلند است.

بر اساس این گزارش، بارسا ابتدا میخواست برای جذب الکساندر ایساک مهاجم رئال سوسیداد اقدام کند، اما مبلغ 70 میلیون یورویی این بازیکن، اجازه این خرید را به مدیران آبی اناری ها نداد.

بنابراین برای بارسا بهترین گزینه ممفیس دپای است، زیرا هم سرمربی آبی اناری ها به او اعتماد دارد و هم هزینه انتقالش به نیوکمپ 28 میلیون پوند است که این ها همه به نفع بارسلونا است.

ممفیس دپای در 142 بازی که برای لیون فرانسه انجام داده است تا کنون موفق به 58 گل برای این تیم فرانسوی شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала