Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز بعد از مادریدی شدن: آمده ام تا به اتلتیکو کمک کنم، سیمئونه به بازیکن انگیزه زیادی میدهد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز پس از پیوستن به تیم فوتبال اتلتیکومادرید در گفتگو با وب سایت رسمی این باشگاه گفت، پیوستن به یک تیم بزرگ اسپانیایی انگیزه او بوده است و از این که اتلتیکو پیوسته هیجان زده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته لوئیز سوارز اروگوئه ای پس از ایجاد اختلافات زیاد با مدیران بارسا به طور رسمی و با قراردادی دو ساله به تیم مادریدی اتلتیکو پیوست.

سوارز که امیدوار است در مسابقه فردا شب این تیم برابر گرانادا در ترکیب تیمش قرار بگیرد در گفتگو با وی سایت باشگاه گفت: میخواستم در یک تیم بزرگ اسپانیایی بازی کنم و این برایم اصلی ترین انگیزه بود.

این که بتوانم به اتلتیکو برای کسب نتایج خوب و موفقیت کمک کنم، به من انگیزه خوبی میدهد.

در سال های گذشته این تیم همیشه در مسابقات لالیگا برای قهرمانی مدعی بوده و این نشان میدهد که اتلتیکو همیشه به دنبال رقابت کردن است. به این جا آمدم تا به اتلتیکو کمک کنم.

سوارز در خصوص سرمربی تیم جدیدش نیز گفت: قبل از این که قراردادم را با اتلتیکو امضا کنم، با سیمئونه صحبت کردم، او از من خواست به این تیم بپیوندم. او مربی است که به بازیکن انگیزه زیادی میدهد و با اعتماد به نفس بالایی با شما صحبت میکند.

سوارز همچنان گفت: من همجنین با گریزمان و گودین که قبلا پیراهن این تیم را بر تن کردند نیز صحبت کردم، آنها در مورد این تیم به من چیزهای مثبتی گفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала