Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شنبه فوتبالی؛ امشب کدام تیم ها بازی دارند؟

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت های فوتبال باشگاهی اروپا امشب در 5 لیگ معتبر قاره سبز پیگیری خواهد شد و طی آن منچستریونایتد در انگلیس، رئال مادرید در اسپانیا و اینتر در ایتالیا مقابل حریفان خود صفارایی خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب با 4 دیدار آغاز میشود که طبق برنامه و در سه دیدار مهم از ساعت 4 عصر به وقت کابل تیم فوتبال برایتون میزبان منچستریونایتد است، از ساعت 18:30 اورتون در زمین کریستال پالاس به میدان میرود و در جدال بعدی نیز از ساعت 21 وست بروم ویچ از تیم فوتبال چلسی پذیرایی خواهد کرد.

رقابت های هفته سوم لالیگا اسپانیا نیز امشب با 4 دیدار آغاز خواهد شد که طبق برنامه در مهم ترین دیدار تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت 23:30 رئال بتیس به مصاف این تیم خواهد رفت.

رقابت های هفته دوم فوتبال باشگاهی ایتالیا نیز امشب با 4 دیدار آغاز خواهد شد که در مهم ترین مسابقات، لاتزیو به مصاف کالیاری میرود و اینتر نیز به مصاف فیورنتینا خواهد رفت.

هفته دوم رقابت های بوندسلیگای آلمان هم امشب با شش دیدار آغاز میشود که در دو مسابقه مهم تیم فوتبال آربی لایپزیگ به مصاف لورکوزن میرود و دورتمند نیز با آگسبورگ دیدار خواهد کرد.

در نهایت رقابت های لوشامپیونه فرانسه نیز امشب با دو دیدار وارد هفته پنجم خواهد شد که در این دو مسابقه سنت آتین با رنس دیدار میکند و مارسی با متس روبه رو خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала