Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درهای خروجی باشگاه لیون به روی مهاجم دلخواه بارسلونا بسته شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره لیون یکی از گزینه های جدی بارسا و سرمربی هلندی اش رونالد کومان برای جانشینی لوئیس سوارز است.

به گزارش اسپوتنیک، ژان میشل آئولاس رئیس باتجربه باشگاه لیون در دو پیام توئیتری به هواداران تیمش اطمینان داد که هیچ گونه توافقی بر سر دیپای صورت نگرفته است.

ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
ادعای عجیب رییس باشگاه لیون: بارسلونا توان خرید دپای را ندارد
رییس باشگاه لیون فرانسه شب گذشته و در مصاحبه با رادیو مونته کارلو، در مورد وضعیت دیپای گفت:«اخیرا پیشنهاد تمدید قراردادی عالی را به دیپای ارائه دادیم که از نظر من رد نکردنی است. پیشنهاد به قدری خوب است که بعید می دانم دیپای آن را قبول نکند. او به پایان قراردادش نزدیک می شود و احساس می کنم که فصل جاری را با ما ادامه خواهد داد و به زودی قراردادش را نیز تمدید خواهد کرد

با اظهارات جدید رئیس لیون به نظر می رسد باشگاه فرانسوی درهای خروجی باشگاه را به روی دیپای بسته و بارسا امید زیادی برای جذب او نخواهد داشت. در یکی دو هفته اخیر اخبار و شایعاتی زیادی در مورد توافق بارسا با این مهاجم هلندی شنیده شده است که همگی تکذیب شدند. برخی رسانه ها حتی از پیش قرارداد او با بارسا نوشته بودند که با واکنش تند رئیس باشگاه لیون روبرو شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала