شناسایی بیشترین بیماران کرونایی پس از ماه جون در مسکو 

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی بیشترین بیماران کرونایی پس از ماه جون در مسکو 
شناسایی بیشترین بیماران کرونایی پس از ماه جون در مسکو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاد مبارزه با کرونای شهر مسکو از شناسایی 1792 بیمار کرونایی در جریان یک شبانه روز گذشته خبر داد. 
شهردار مسکو تاریخ تاریخ احتمالی آغاز واکسیناسیون سراسری کرونایی در روسیه اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
شهردار مسکو تاریخ احتمالی آغاز واکسیناسیون سراسری کرونایی در روسیه اعلام کرد

به گزارش اسپوتنیک، ستاد مبارزه با کرونای شهر مسکو از شناسایی 1792 بیمار کرونایی و افزایش 6 درصدی بیماران دچار شده به ویروس کرونا پس از 8 جولای تا به اکنون خبر داد. 

بر پایه داده های این ستاد، در جریان یک شبانه روز گذشته 1143 بیمار درمان و 17 بیمار دیگر جان باخته اند. 

این ستاد همچنین نوشته است، که شمار بیماران که بستری می شوند، نیز در حال افزایش است و روزانه 830 نفر در درمانگاه های پایتخت بستری می شوند. 

این ستاد افزوده است، که روزانه بیش از 70 هزار آزمایش در آزمایشگاه های مسکو انجام می شود و علی رغم میزان افزایش بیماران کرونایی در مسکو، این رقم 3.7 برابر کمتر از اوج شیوع بیماری است.

در مسکو مانند دیگر نقاط جهان شمار بیماران جدید کرونایی در حال افزایش است و امروز در پایتخت روسیه 3.7 درصد کمتر از اوج گسترش این ویروس همه گیر است. در آمسترداد پایتخت هالند در بیستم سپتامبر 379 بیمار کرونایی شناسایی شد که این بیش از دو برابر رقم اوج کل دوره پیش است. و در رم پایتخت ایتالیا شاخص های ماه سپتامبر به شاخص های ماه مارچ و اپریل میرسد و حتی از آنها فراتر رفتند. 

در همین حال، سرگئی سبیانین شهردار مسکو از شهروندان بالای 65 سال مسکو خواست که از 28 سپتامبر در خانه بمانند و بی مورد از خانه بیرون نروند. روز پیش، وی از افزایش جدی شمار بستری شدن بیماران کرونایی در پایتخت روسیه خبر داد. دفتر مرکزی توضیح داد که وضعیت ویروس کرونا در مسکو مطابق با روند جهانی است.
از آغاز شیوع همه گیر ، 283،760 مورد آلودگی به ویروس کرونا در پایتخت کشف شده است که از این تعداد 244،006 نفر بهبود یافته و 5146 نفر جان باخته اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала