Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید گواردیولا به تقویم فشرده برگزاری بازی‌ها

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی به تقویم فشرده برگزاری دیدارها انتقاد کرد و مدعی شد که هیچ‌کس به فکر سلامت بازیکنان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان لسترسیتی است و دیدار دشواری برابر شاگردان براندن راجرز دارد. سیتی در حالی به مصاف لستر می‌رود که این تیم دو روز قبل به مصاف بورنموث در رقابت‌های کارلینگ کاپ رفت و در حال حاضر بازیکنان مطرح این تیم مصدوم و به ویروس کرونا مبتلا اند.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با لستر به تقویم فشرده برگزاری دیدارها انتقاد کرد و مدعی شد که هیچ‌کس به فکر سلامت بازیکنان نیست.

او در این مورد به رسانه‌ها گفت:« من درک می‎کنم که این موقعیتی استثنایی برای همه از جمله کسب و کارها است. همه مشکل دارند. ما استثنا نیستیم. هیچکس برای بازیکنان اهمیتی قائل نیست. همه در لیگ برتر، اروپا و فدراسیون از کسب و کار و موقعیت خودشان دفاع می‎کنند. بازیکنان دو هفته پیش فصل داشتند و حالا باید در طول 11 ماه هر سه روز یک بار بازی کنند. بازیکنان گاهی بدون آماده سازی در هر 4 روز دو بازی انجام می‎دهند. این فقط به منچسترسیتی مربوط نیست بلکه شرایط همه باشگاه‌ها و کشورها همین است. این یک واقعیت است که بازیکنان ماشین نیستند.»

پپ در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که بازیکنانی چون سرجیو آگوئرو و گابریل ژسوس به دلیل مصدومیت،  برناردو سیلوا، ژائو کانسلو و اولکساندر زینچنکو را به دلیل عدم آمادگی و آیمریک لاپورته و ایلکای گوندوغان را به دلیل بیماری کرونا در اختیار ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала