Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا – ویارئال؛ آغاز ماجراجویی کومان در نیوکمپ

عضو شوید
بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ویارئال است و این دیدار نخستین بازی رسمی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، فصل گذشته برای بارسلونا پُر از مشکلات و جنجال‌های بزرگ بود و این تیم روزهای بسیار دشوار و پُر از فراز و نشیب را پشت سر گذشتاند.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
شروع بی اعتمادی و تردید کومان در بارسا

 آغاز ماجرا از وسط فصل گذشته بود و مدیران این باشگاه که فشار سنگین رسانه‌ها و هواداران برای شان غیرقابل تحمل شده بود، بخاطر بیرون شدن از بحران و به دست آوردن نتایج مطلوب، ارنستو والورده را در ماه جنوری اخراج و کیکه ستین را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کردند.

انتخاب ستین نه تنها که مشکلات بارسا را کاهش نداد، سبب مشکلات بزرگتر شد و این تیم از لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سنگین 2-8 حذف شد تا همه به عمق بحران موجود در بارسلونا پی ببرند.

بارسا در نهایت فصل را به یک عالم مشکلات و بدون جام به پایان رساند و رییس این باشگاه ستین را نیز اخراج کرد و رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدید باشگاه انتخاب کرد.

با روی کار آمدن کومان در بارسلونا، موج جدید مشکلات شکل گرفت و مسی خواستار جدایی شد تا مدیران باشگاه بیشتر از گذشته فشار رسانه‌ها و هواداران را حس کنند.

بارتومئو اما با ایستادگی در برابر مسی موفق به حفظ این بازیکن شد و اجازه نداد تا او از باشگاه جدا شود.

او آبیدال را اخراج، سوارز، راکیتیچ، ویدال، سمدو و برخی ستاره‌های دیگر را فروخت و تا حالا ستاره جدید و مطرح به خدمت نگرفته و قرار است بارسا با همین شرایط عجیب از امشب کارش را در رقابت‌های لالیگا به صورت رسمی آغاز کند.

بازی امشب نخستین آزمون کومان خواهد بود و این سرمربی هالندی که به جوانگرایی در تیم‌هایش معروف است، با ترکیب 3-3-4 و با حضور بازیکنان جوان و با تجربه به استقبال ویارئال در نیوکمپ خواهد رفت.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که بارسلونا از شکست‌هایش درس‌های بزرگی گرفته است و ثابت خواهد کرد که پس از شکست، پیروزی بزرگی در انتظار شماست.

هواداران بارسلونا نیز خوشبین اند که بتوانند با کومان به روزهای اوج برگردند و بارسای همیشگی را شاهد باشند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала