Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت کاپیتان پی‌اس‌جی از نیمار در برابر شایعات اخیر

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکینیوش، هموطن و همتیمی نیمار جونیور در تیم ملی برازیل و پی‌اس‌جی در برابر شایعات اخیر از فوق ستاره تیمش حمایت کرد و مدعی شد که او حرف‌های توهین آمیز نزده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقه جنجالی دو رقیب دیرینه فوتبال فرانسه که با حواشی زیادی همراه بود جدا از صدور حکم محرومیت برای چند تن از بازیکنان دو تیم پاریسن جرمن و المپیک مارسی، پروندۀ نیز برای بررسی توهین نژادپرستانه باز کرد.

نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هشدار پوما به نیمار؛ به نفع ات است با بازیکن مارسی کنار بیایی

نیمار که در آن دیدار در یکی از صحنه‌های درگیری به دلیل زدن ضربه‌ دست به پشت سر آلوارو گونزالس کارت سرخ گرفت و از میدان اخراج شد پس از مسابقه با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی ضمن تاکید بر این که از کار خود پشیمان نیست، مدعی شد که مدافع تیم مارسی به وی توهین نژادپرستانه کرده است.

پس از این موضوع باشگاه مارسی مدعی شد که بازیکنان این باشگاه هیچ نوع توهینی نکرده اند و این نیمار بوده است که به بازیکن این باشگاه توهین کرده و به او "آشغال چینی" گفته است.

مارکینوش مدافع برازیلی و کاپیتان پاریسن جرمن که هم در تیم ملی و هم باشگاه با نیمار همتیمی و دست صمیمی است، چنین ادعاهایی را رد می‌کند و مدعی‌ست که او چنین حرف‌های نگفته است.

او در این مورد گفت:« من نیمار را می شناسم، محال است او توهین نژادپرستانه به بازیکنی بکند. گفتن این ادعا دشوار است، زیرا من در زمین یا نزدیک این صحنه نبودم و فیلم را نیز ندیده ام. اما برای هر کسی که نیمار را بشناسد می داند که او هرگز با مواردی مانند این شوخی نمی‌کند و من معتقدم که او چنین توهینی نکرده است.»

این در حالی‌ست که نیمار نیز چنین ادعایی را رد می‌کند و از کمیته انضباطی می‌خواهد که این قضیه را بدرستی بررسی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала