Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو مدعی دیگر قهرمانی لیگ انگلیس از دید کلوپ

© REUTERS / Jason CairnduffТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп в матче с ФК "Вест Хэм Юнайтед"
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول مدعی‌ست که دو تیم آرسنال و تاتنهام نیز شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارند.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول فردا شب در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال است و با توجه به آمادگی خوب شاگردان آرتتا دیدار دشواری در خانه خواهند داشت.

Arsenal yarı final kapısını araladı - اسپوتنیک افغانستان
قهرمانی آرسنال در سوپر جام انگلیس؛ کلوپ هم به آرتتا زانو زد + عکس

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی سرخ‌ها در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر و مدعی شد که آرسنال به همراه تاتنهام جز مدعیان اصلی قهرمانی لیگ انگلیس است و این تیم‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

او در این مورد گفت:« آرسنال فصل گذشته هشتم شد چون فرصت کافی برای بررسی و ساختن شرایط را نداشتند. آن‌ها هشتمین تیم برتر جدول فصل قبل نبودند، اگر شرایط حضور در لیگ قهرمانان را نداشتند اما به راحتی می‎توانستند سهمیه حضور در لیگ اروپا را کسب کنند. لیگ برتر و این تیم‌ها خیلی خوب هستند. نمی‌توان پیش از آغاز فصل درباره آن تصمیم گرفت. در لیگ انگلیس رقابتی آزاد در جریان است. چلسی، یونایتد، آرسنال و تاتنهام در آن حضور دارند. این تیم‌ها همیشه مدعیان اصلی قهرمانی اند. برخی‌ها فکر می‌کنند که رقابت‌ اصلی میان سیتی و لیورپول است اما من اینطور فکر نمی‌کنم زیرا آرسنال و تاتنهام پیشرفت خوبی داشته اند.»

کلوپ در حالی چنین صحبت‌های را مطرح می‌کند که آرسنال در ماه گذشته موفق به کسب دو جام شد و در لیگ انگلیس نیز آغاز خوبی در فصل جدید داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала