Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: همیشه به حضور سوارز در تیم خود فکر می‌کردم

© REUTERS / Sergio PerezТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне на матче "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" в Мадриде
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне на матче Ливерпуль - Атлетико Мадрид в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیکومادرید از جذب لوئیز سوارز بسیار خوشحال به نظر می‌رسد و امیدوار است این بازیکن در تیمش بدرخشد.

سوارز با پیوستنش به اتلتیکومادرید، جایی آلوارو موراتا که به تازگی به یوونتوس پیوسته است را پُر خواهد کرد و دیگو سیمئونه سرمربی این باشگاه امیدوار است این مهاجم اروگوئۀ همانند گریزمن، کاستا و فالکائو در ترکیب تیمش بدرخشد.

Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیام ویدیویی سوارز به هواداران اتلتیکو: سلام من اینجا هستم و پیراهن تیم جدیدم را پوشیدم !

او در این مورد در کنفرانس خبری قبل از دیدار با گرانادا صحبت کرد و مدعی شد که خواهان جذب سوارز قبل از پیوستن به بارسلونا بوده است.

او در این مورد گفت:« از لحظۀ که با سوارز صحبت کردیم، او قانع شد که اتلتیکو بهترین گزینه برای او است که می‌تواند نشان دهد که هنوز بازیکن مهمی است.  او نیازهای باشگاه را رفع می‌کند. او به خوبی و با شور و اشتیاق زیادی تمرین می‌کند و قطعا در ترکیب جای خواهد داشت. او به ما قدرت هجومی تزریق می‌کند. باید امیدوار باشیم که او می‌تواند به رکوردشکنی‌هایش که در بارسلونا جریان داشت اینجا هم ادامه دهد.»

او در ادامه افزود:« وقتی قرار است با جدایی موراتا رو به رو شویم، بهترین کار این است که بتوانیم کسی را پیدا کنیم که گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. زمانی که یک فالکائوی خوب، یک دیگو کاستای خوب و یک آنتوان گریزمان خوب داشتیم به جنگندگی برای موفقیت نزدیک بودیم. باید امیدوار باشیم که در کنار کاستا، فلیکس، کاراسکو و دیگر بازیکنان بتوانیم بهتر از فصل قبل کار کینم.»

این در حالی‌ست که سوارز تلاش زیادی برای ماندن در نیوکمپ انجام داد اما موفق نشد تا نظر کومان را در مورد خودش تغییر دهد و در نهایت تصمیم گرفت تا به اتلتیکومادرید بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала