پوتین در گفت و گو با نخست وزیر ارمنستان: از تشدید تنش بین آذربایجان و ارمنستان دوری شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در گفت و گو با نخست وزیر ارمنستان: از تشدید تنش آذربایجان و ارمنستان دوری شود
پوتین در گفت و گو با نخست وزیر ارمنستان: از تشدید تنش آذربایجان و ارمنستان دوری شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگوی تیلیفونی با نخست وزیرارمنستان خواستار پایان درگیری بین ایروان و باکو شد.

فراخوان بسیج افراد زیر 55 سال در ارمنستان - اسپوتنیک افغانستان
فراخوان بسیج افراد زیر 55 سال در ارمنستان
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه عصر یکشنبه به وقت کابل به درگیری دو کشور آذربایجان و ارمنستان واکنش نشان داد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفت‌ وگوی تیلیفونی با نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به وی گفت که لازم است، از تشدید تنش بیشتر دوری شود. پوتین در گفت‌وگو با نخست وزیر ارمنستان همچنین خواستار پایان خصومت‌ها در قره باغ کوهستانی شد.

وزارت خارجه روسیه نیز در بیانیه کوتاهی از دو طرف خواسته تا فورا درگیری‌ها را متوقف کرده و برای تثبیت اوضاع به مذاکره روی بیاورند.

یادآوری می کنیم، که نخستین درگیری‌ها بین این دو کشور همسایه از بامداد امروز آغاز شد و هر دو طرف یکدیگر را به آغاز درگیری‌ها متهم می‌کنند. باکو از انجام اقدامات تلافی‌جویانه خبر داده و گفته واحدهای پیشرفته ارتش آذربایجان در حال به کار بستن اقدامات تلافی‌جویانه برای سرکوب تحرکات نیروهای ارمنی هستند تا از امنیت جمعیت غیرنظامی که نزدیک خط مقابله نظامی زندگی می‌کنند اطمینان یابند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала