ارمنستان دو هلیکوپتر و سه پهباد آذربایجان را مورد هدف قرار داد

© Photo / Press service of the Central Military District of Russian Federationارمنستان دو دو هلیکوپتر و سه پهباد آذربایجان مورد هدف داد
ارمنستان دو دو هلیکوپتر و سه پهباد آذربایجان مورد هدف داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، نیروهای ارمنستان در منطقه قره باغ دو بالگرد و سه پهباد نیروهای آذربایجان را هدف قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، شوشان استپانیان سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در فیس بوک خود نوشت: "آرتساخ مورد حملات هوایی و موشکی قرار گرفت... طرف ارمنی دو بالگرد و سه پهباد دشمن را هدف قرار داد. درگیری ها همچنان ادامه دارد".

آذربایجان می گوید که گرجستان به ارمنستان در ارسال تسلیحات کمک کرده است - اسپوتنیک افغانستان
آذربایجان می گوید که گرجستان به ارمنستان در ارسال تسلیحات کمک کرده است

پیشتر وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در گزارشی از حمللات صبح امروز نیروهای ارمنستان به مواضع ارتش جمهوری آذربایجان و مناطق مسکونی مرزی این کشور و کشته افراد غیرنظامی خبر داد.

درگیری های میان باکو و ایروان درباره منطقه قره باغ از فوریه 1988 و از زمانی که منطقه قره ‌باغ جدایی خود را از آذربایجان اعلام کرد، آغاز شده است. در جریان درگیری‌های مسلحانه از سال 1992 تا 1994، آذربایجان کنترل منطقه قره ‌باغ و مناطق اطراف آن را از دست داد. از سال 1992 مذاکراتی برای دستیابی به راه ‌حل صلح‌آمیز درباره این درگیری تحت چارچوب گروه مینسک با ریاست مشترک روسیه، سازمان ملل و فرانسه آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала