Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده ایران کابوس همیشگی ژاوی در السد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست دادن شاگردان ژاوی هرناندز به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران که با قرار گرفتن در صدر گروه سوم بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی امشب برابر السد قطر جواز حضور در بازی‌های یک چهارم نهایی این لیگ را کسب کرد.

این بازی که در ورزشگاه بدون تماشاگرِ "اجوکیشین‌سیتی" (التعلیمیه) - شهر الریان قطر با قضاوت کو هیونگ‌جین برگزار شد طی آن تیم 10 نفره پرسپولیس با تنها گل عیسی آل کثیر کسب برتری کرد.

در دقیقه 89 بازی ارسال امید عالیشاه از روی کرنر به مقابل تیرک اول، عیسی آل‌کثیر را صاحب توپ ساخت و او نیز با ضربه سر دروازه السد را گشود.

این گل در حالی به ثمر رسید که 1 دقیقه بعد از آن سیامک نعمتی (90) از پرسپولیس از زمین بازی اخراج گردید تا شاگردان یحی گل محمدی برای لحظاتی کار را 10 نفره دنبال کنند.

السد قطر که با حضور ژاوی هرناندز (اسپانیایی) روی نیمکت‌اش از اصلی‌ترین مدعیان منطقه غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا بود اما بار دیگر در برابر نماینده ایران شکست خورد.

در بازی امشب چشم امید قطری‌ها به کازورلا به عنوان یکی از مهره‌های خطرناک بود کسی که سال‌ها تجربه را در فوتبال اسپانیا کسب کرده و ژاوی نیز امیدوار به موفقیت با او بود ولی خط دفاعی سرخ‌های ایران مانع تحقق ایده‌ی این مربی اسپانیایی شد.

با این پیروزی تیم پرسولیس به دور یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا باید منتظر شناسایی حریف‌اش باشد که فردا مشخص خواهد شد.

پرسپولیس در حالی صعود کرد که امشب دو تیم ال‌نصر و ال‌تعاون (عربستان) از ساعت 10:15 دقیقه شب به مصاف هم می‌روند تا دومین تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала