روسیه: جنگجویان در سوریه برای اقدامات تحریک‌آمیز با مواد سمی آمادگی می‌گیرند

© Photo / РИА Новостиروسیه: جنگجویان در سوریه برای اقدامات تحریک‌آمیز با مواد سمی آمادگی می‌گیرند
روسیه: جنگجویان در سوریه برای اقدامات تحریک‌آمیز با مواد سمی آمادگی می‌گیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون مرکز روسی آشتی طرفین درگیر در سوریه می‌گوید که تروریست‌ها پلان دارند تا با استفاده از مواد سمی در مناطق مسکونی در ولایت‌های ادلب و حلب سوریه، دست به اقدامات تحریک‌آمیز بزنند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گرینکیویچ، معاون مرکز روسی آشتی طرفین درگیر در سوریه در جریان یک کنفرانس خبری گفت:‌ "اطلاعاتی درمورد اینکه جنگجویان گروه‌های مسلح غیرقانونی یکبار دیگر برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز با استفاده از مواد سمی در ساحه تنش‌زدایی در ولایت جنوبی ادلب، تلاش دارند، دریافت کرده ایم".

وزیر خارجه سوریه ترکیه را به حمایت از تروریست‌ها متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
وزیر خارجه سوریه ترکیه را به حمایت از تروریست‌ها متهم کرد

وی خاطر نشان ساخت که تروریست‌ها پلان دارند بمباردمان منطقه مسکونی باترون در ولایت حلب و منطقه بداما در ولایت ادلب با بمب‌های مجهز به مواد مسموم‌کننده، را صحنه‌سازی کنند، تا نیروهای حکومتی سوریه را به استفاده از سلاح کیمیاوی علیه مردم ملکی، متهم سازند.

گرینکیویچ افزود: "مرکز روسی آشتی فرماندهان گروه‌های مسلح غیرقانونی را به خودداری از اقدامات مسلحانه تحریک‌آمیز فرا خوانده و به راه حل و فصل مسالمت‌آمیز وضعیت در مناطق تحت کنترول شان دعوت می‌کند".

وی با اشاره به اینکه در یک شبانه روز گذشته از جانب گروه‌های مسلح غیرقانونی تحت کنترول ترکیه هیچ تیراندازی صورت نگرفته است، گفت: "علاوه بر این، دو مورد تیراندازی بر مناطق مسکونی از جانب مواضع گروه تروریستی «جبهه النصره» صورت گرفته است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала