Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: با «پیرلو» قطعا آیندۀ روشن پیش‌رو داریم!

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس به این باور است که این تیم با مربی جدید خود خوشحال است و آینده‌ای روشن دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته از هفته دوم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا تیم آ.اس رم در ورزشگاه «المپیکو» از یوونتوسی که این فصل را با سرمربیگری «آندره‌آ پیرلو» ستاره سال‌های نه چندان دور این تیم شروع کرده، پذیرایی کرد که این بازی تماشایی در انتها با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
رُم 2 یوونتوس 2؛ تساوی بیانکونری 10 نفره در جدال سخت المپیکو
ابر ستاره بانوی پیر در پایان این دیدار در خصوص نتیجه بازی، گفت:«ما یک امتیاز کسب کردیم. در این دیدار وضعیت پیچیده‌ای برای ما پیش آمد چرا که پس از اینکه یک نفر از ما اخراج شد تیم به کارش ادامه داد و کار را به تساوی کشاند. این یک نکته مهم برای ما است.»
رونالدو در ادامه اظهار داشت:«ما در ابتدای فصل هستیم. یک مربی جدید داریم که با ایده‌های جدید آمده است اما من می‌بینم که تیم به خوبی و مشتاقانه کار می‌کند و به طور قطع ما آینده‌ای روشن داریم. آنچه که ما می‌بینیم این است که تیم خوشحال است و با لبخند کار می‌کند. لیگ ایتالیا خیلی خوب خود را قوی کرده است. شرایط نسبت به فصل گذشته برایمان سخت‌تر خواهد شد، اما ما آماده هستیم.»

رونالدو در این دیدار با درخشش خود مانع شکست یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل آ.اس رم شد. فوق ستاره پرتگالی در این دیدار توانست 2 بار کار را به تساوی بکشاند. رونالدو اولین گل خود را از روی نقطه پنالتی و گل دومش را با یک ضربه زیبای سر به‌ثمر رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала