Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب «دیگو کاستا» در مورد سوارز: او دندان بگیرد من هم لگد می‌زنم!

© AP Photo / Paul WhiteEl futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa
El futbolista del Atlético de Madrid, Diego Costa - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاستا درباره ورود سوارز به اتلتیکو و شرایط خود در این تیم، پس از برد 6 گله مقابل گرانادا به صحبت پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو کاستا در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره بازیکن جدید تیمشان یعنی لوئیز سوارز هم به تمجید او پرداخته است و هم طعنه‌ای به او زده. بدون شک این دو بازیکن هم از لحاظ فنی کیفیت به خصوصی دارند و هم ویژگی‌های جذاب و مخصوص به خودشان را دارند که می‌تواند بسیاری از هواداران را بیش از پیش به تماشای بازی‌های اتلتیکو مادرید ترغیب کند.

سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
استارت عالی سوارز با اتلتیکو؛ 20 دقیقه دو گل و 1 پاس گل
دیگو کاستا در خصوص پیوستن لوئیس سوارز به اتلتیکو گفته:«خوشحالم که سوارز حالا یکی از بازیکنان تیم ماست و ما دو نفر می‌توانیم در کنار هم کار کنیم. من می‌توانم با بازیکنان دیگر بجنگم و او هم آنها را گاز بگیرد! نمی‌دانم واقعاً چرا بارسلونا به او اجازه خروج داد. کاستا با این صحبت خود کنایه‌ای با اتفاق عجیب جام جهانی 2014 زد جایی که لوئیز سوارز در جریان بازی با تیم ملی ایتالیا، جورجو کیلینی مدافع تیم مقابل را گاز گرفت که با واکنش‌های متفاوتی در دنیا مواجه شد و البته محرومیتی چند ماهه برای او به دنبال داشت.»
مهاجم اسپانیایی تیم اتلتیکو مادرید در پایان صحبت‌هایش در رابطه با سوارز، اشاره کرد:«مطمئنم که حضور سوارز در تیم برای ما گل‌های زیادی به همراه خواهد داشت و روحیه جنگندگی او منجر به کسب جام برای ما خواهد شد. عطش او برای قهرمانی و پیروزی می‌تواند به ما کمک کند تا در این مسیر به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم اما برای این کار باید در هر دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم.»

به نظر می‌رسد زوج کاستا و سوارز بتواند شرایط را برای اتلتیکو بسیار بهتر کند و هردوی این بازیکنان به دلیل توانمندی بالا در گلزنی می‌توانند دردسرهای زیادی برای رقبا ایجاد کنند. البته این مسئله در اولین بازی سوارز در پیراهن اتلتیکو مادرید ثابت شد. وی موفق شد در اولین بازی خود برای این تیم در مقابل گرانادا دو گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد، عملکردی تحسین برانگیز که باعث شد در فضای مجازی نیز کاربران عملکرد او در یک مسابقه را با عملکرد ادن هازارد در طی ماه‌های اخیر حضورش در رئال مادرید مقایسه کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала