Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی سرمربی پی‌اس‌جی از مصدومیت فوق ستاره تیمش

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته نیمار جونیور با درد زمین بازی را ترک کرد که این موضوع سبب نگرانی توماس توخل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی از هفته پنجم لوشامپیونه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن موفق شد میزبان خود تیم فوتبال رمس را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و سومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کند.

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
رمس صفر - پی‌اس‌جی 2؛ دبل ایکاردی در شب درخشش امباپه

هر دو گل پاری‌سن‌جرمن را در این دیدار مائورو ایکاردی در دقایق 9 و 62 به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی لوشامپیونه 9 امتیازی شود و در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

این دیدار اما با اتفاقی تلخی برای پاریسی‌ها به پایان رسید و فوق ستاره برازیلی این تیم که بسیار درخشان ظاهر شده بود، با درد زمین بازی را ترک کرد و احتمال می‌رود که مصدوم شده باشد.

این وضعیت نیمار سبب نگرانی سرمربی پی‌اس‌جی شده است و توخل می‌ترسد که مبادا ستاره تیمش را در این روزهای دشوار از دست دهد.

او در پاسخ به این پرسش که نیمار مصدوم شده است یا خیر، به خبرنگاران چنین گفت:« کر می‎کردم یک برخورد است اما شاید اینطور نباشد. هنوز چیزی نمی‎دانم. نیاز دارم با داکتران تیم صحبت کنم. او در نیمه اول در کار دفاعی بسیار کمک کرد.»

این در حالی‌ست  که نیمار به دلیل درگیری با گونزالس، چند بازی را محروم بود و نتوانست تیمش را همراهی کند که پی‌اس‌جی دو باخت را نیز تجربه کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала