Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ فاش کرد: به خاطر آرسنال پیشنهاد باسا را رد کردم

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره آفریقایی توپچی‌های لندن از رد پیشنهاد بارسلونا پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال، تایید کرد که پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد کرده تا قرارداد خود با توپچی‌ها را در پایان فصل جاری تمدید کند.

FA Cup Final - Arsenal v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - August 1, 2020 Arsenal's Pierre-Emerick Aubameyang celebrates with the trophy after winning the FA Cup, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)  - اسپوتنیک افغانستان
رسمی: اوبامیانگ سه سال تمدید کرد
اوبامیانگ در مصاحبۀ در این خصوص گفت:«پیشنهادات بسیاری بود. مهم‌ترین شان از سوی بارسلونا بود. اولویت من به دو دلیل ادامه حضور در این تیم بود. اولی میکل آرتتاست چون ما در طول قرنطینه بسیار حرف زدیم و او من را از نظر پروژه در جریان در باشگاه متقاعد کرد. و دوم عشقی است که از سوی هواداران و اعضای باشگاه دریافت می‎کنم. از زمانی که اینجا بودم طوری با من رفتار کردند که انگار یکی از خودشان هستم و چون یکی از آنها هستم پس اینجا خواهم ماند. داستان به همین سادگی است.»

این بازیکن 31 ساله در ابتدای ماه جاری میلادی به گمانه زنی درباره آینده خود پایان داده و قرارداد سه ساله‌ای را با باشگاه لندنی به امضا رساند که او را به دومین بازیکن با بالاترین دستمزد در این تیم تبدیل کرد. اوبامیانگ اجازه داد قراردادش وارد آخرین سال خود شود و در زمان حضور اونای امری در آستانه جدایی بود. او پیش از این حتی به مدیران باشگاه خبر داد که تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد.

 اما در نهایت شرایط طوری پیش رفت که او حاضر به تمدید قراردادش شد و حالا فاش کرده که پیشنهاد بارسلونا را نیز رد کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала