Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقیب غیرمنتظرۀ اینتر برای خرید «آنگولو کانته»

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر کانته
کانته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در اقدامی غیرمنتظره قصد دارد هافبک تدافعی چلسی را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت انگلیسی «میرور»، باشگاه منچستریونایتد می‌خواهد پس از خرید «دنی فن دِبیک»، یک هافبک دیگر به تیم خود اضافه کند. شیاطین در این راستا با مشاوران «انگولو کانته» در خصوص خرید او تماس گرفتند اما هر معامله‌ای به این بستگی دارد که هافبک فرانسوی دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی خود را کاهش دهد.

کانته - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نقل و انتقالات اینتر؛ کانته میخواهد بیاید؛ خرید اسمالینگ در دستور کار

طبق نوشته دیلی میرر، سران یونایتد از این موضوع آگاه هستند که باشگاه اینترمیلان ایتالیا به تکاپو افتاده که به کانته برسد. این بازیکن 29 ساله همچنین مورد توجه اینترمیلان قرار داشت. «اوله گونار سولسشر» سرمربی یونایتد معتقد است که این هافبک جنگنده می‌تواند تاثیر بسزایی در ترکیب این تیم در کنار خریدهای اخیر مانند «برونو فرناندس» و فن دبیک داشته باشد.

به نظر می‌رسد چلسی که بیش از 200 میلیون پوند در این پنجره نقل و انتقالات هزینه کرده، آماده است تا به کانته اجازه دهد تا با پیشنهادی مناسب اسمفوردبریج را ترک کند. در همین حال، مدیر ورزشی اینترمیلان می‌گوید انتقال ستاره فرانسوی به اینتر انجام نخواهد شد چرا که چلسی مایل به فروش او نیست.

پیرو آسیلیو مدیر ورزشی اینترمیلان احتمال انتقال انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی به اینتر را رد کرد و گفت علت این است که چلسی تمایلی به واگذاری این بازیکن ندارد.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала