Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد بی‌نظیر رونالدو؛ 450 گل در لیگ‌های بزرگ اروپا + عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با دبل در بازی یوونتوس و رم به رکورد بی نظیری دست پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو با ثبت دو گل مقابل جالوروسی ها به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که تعداد گلهایش در پنج لیگ بزرگ (اسپانیا، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه) را به 450 می رساند. تا کنون هیچ بازیکن دیگری به این رکورد نرسیده بود و حالا رونالدو به رکوردی تاریخی دست پیدا کرده است.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
رُم 2 یوونتوس 2؛ تساوی بیانکونری 10 نفره در جدال سخت المپیکو

کریستیانو در بازی مقابل رم گل اول خود را با ضربه پنالتی به ثمر رساند اما گل دومش با ارسال دنیلو یکی از آن پروازهای به یادماندنی او بود که با ضربه سر دروازه رم را باز کرد که البته گل زیبایش با تمجیدهای بسیاری در رسانه ها همراه شد. رونالدو انگیزه زیادی دارد تا در این فصل هم آقای گل لیگ ایتالیا شود و هم برای سومین سال پیاپی اسکودتو را از آن خود کند.

البته انگیزه ویژه رونالدو، پیرلو و یوونتوس مربوط به قهرمانی اروپاست که کریتسیانو می خواهد به یاد دوران حضورش در رئال مادرید دوباره فاتح چمپیونزلیگ شود و این جام را کسب کند. ستاره پرتگالی یوونتوس محبوبیت زیادی در میان هواداران دارد و نوزدهمین فصل دوران فوتبال خود را نیز با بالاترین آمادگی ممکن آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала