حملات پی‌هم طالبان در فاریاب/سه نیروی دولتی کشته شدند

© رخنامه وزارت دفاع ملی یورش طالبان در فاریاب با شکست رو به رو گردید
یورش طالبان در فاریاب با شکست رو به رو گردید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان امنیتی در ولایت فاریاب تأیید می‌کنند که در نتیجه‌ی دو حمله‌ی جنگ‌جویان گروه طالبان در این ولایت، سه نیروی دولتی کشته شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالکریم یورش، سخن‌گوی فرماندهی پولیس فاریاب امروز (سه‌شنبه، 8 میزان) با تأیید این خبر به رسانه ها گفت که طالبان این حملات خود را در ولسوالی شیرین‌تگاب و شهر میمنه، مرکز این ولایت راه‌اندازی کرده‌اند.

آقای یورش افزود که در حمله‌ی نخست طالبان که شب گذشته در ساحه‌ی «دم‌قول» شهر میمنه بر پاسگاه‌های نیروهای خیزش مردمی راه‌اندازی شده است، دو عضو این نیروها کشته شده‌اند.

کشته و زخمی شدن 9 طالب مسلح در ولایت فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
کشته و زخمی شدن 9 طالب مسلح در ولایت فاریاب

او افزود که این حمله‌ی طالبان پس از حدود یک ساعت درگیری عقب زده شده است. سخن‌گوی فرماندهی پولیس فاریاب تأکید کرد که در این ضدحمله بر جنگ‌جویان طالبان نیز تلفاتی وارد شده، اما رقم آن هنوز مشخص نشده است.

از سویی هم، او گفت که حمله‌ی دومی طالبان در ولسوالی شیرین‌تگاب رخ داده است. به گفته‌ی او، یک سرباز نیروهای ارتش در نتیجه‌ی انداخت یک تک‌تیرانداز طالبان در این رویداد کشته شده است.

گروه طالبان هنوز در مورد این رویدادها چیزی نگفته است.

ولایت فاریاب در شمال کشور از ولایت‌های ناامن است که جنگ‌جویان گروه طالبان در بخش‌هایی از این ولایت حضور و فعالیت گسترده دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала