Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سال 2020 برای نیمار تمام شد؟

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن شروع فصل وحشتناکی را داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن برزیلی نتوانست در اولین بازی لیگ فرانسه به علت ابتلا به ویروس کرونا حضور داشته باشد و در هفته سوم و چهارم به علت اخراج جنجالی مقابل المپیک مارسی غایب بود. اکیپ گزارش داده است که او به علت مصدومیت در بازی روز جمعه مقابل آنژه حضور نخواهد داشت.

بازیکن اسبق بارسلونا در پایان بازی یکشنبه مقابل استاده رنس دچار مصدومیت شد و به همین خاطر جمعه مقابل آنژه حضور نخواهد داشت. از سویی کمیته انضباطی فوتبال فرانسه چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد تا در مورد توهین های نژادپرستانه اش به ساکای و فحاشی او به آلوارو گونزالس بررسی انجام بدهد.

​نیمار توسط فدراسیون فوتبال فرانسه احتمالا با ده جلسه محرومیت مواجه خواهد شد و بدین ترتیب خیلی زودتر از حد انتظارات با ادامه مسابقات لیگ فرانسه تا سال 2021 وداع خواهد کرد.

 از سویی دی ماریا نیز به علت محرومیت چهار جلسه غایب خواهد بود که نبودش از بازی این هفته آغاز خواهد شد. بدین ترتیب توخل دو تن از عناصر هجومی مهمش را نخواهد داشت که البته همچنان چهره هایی نظیر ایکاردی و امباپه می توانند در خط حمله تیم فرانسوی بدرخشند و البته بازیکنانی نظیر پاردس و  درکسلر نیز از آنها حمایت خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала