Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ برود، زیدان باید استعفا دهد

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجری شبکه تلویزیونی ال‌چرینگیتو معتقد است که در صورت جدایی یوویچ از رئال مادرید، زیدان باید استعفا دهد.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان در تابستان گذشته درخواست خرید لوکا یوویچ از آینتراخت فرانکفورت را ارائه کرد که 60 میلیون یورو برای باشگاه هزینه داشت اما یوویچ در تمام فرصت های بازی که به دست آورده عملکرد قابل توجهی نداشته و ناامید کننده ظاهر شده است.

به نقل از مارکـا، حالا جوزپ پدررول در خصوص احتمال جدایی یوویچ در تابستان جاری گفت:

 "اگر زیدان یوویچ را بیرون کند، باید استعفا دهد. تنها بازیکنی که زیدان انتخاب کرده یوویچ است و رئال مادرید که بسیار مصمم بود تا 60 میلیون یورو برای خرید او هزینه کند و حالا بعد از یک سال نیمکت نشینی زیدان می گوید که ارزشش را نداشته است. زیدان واقعاً نمی تواند هیچکس را به خدمت بگیرد. مربیانی هستند که برای جمع کردن مهره ها آنجا حضور دارند و نمی توانند بازیکنی به خدمت بگیرند. بخصوص وقتی که می دانید آنها دائم نمی توانند بازی های فوتبال را تماشا کنند؛ و فقط درگیر بازی های رئال مادرید و چند حریف دیگر هستند. باید به حرف افرادی که بازی های زیادی تماشا کرده اند گوش کنید."

View this post on Instagram

A post shared by Bernabeu Digital (@bernabeu.digital) on

"زیدان مهره ها را کنار هم می چیند، می داند چه می خواهد، می داند چطور از تیمش بازی بگیرد، سبک بازی ها را می شناسد... خب، هیچکس غیر از او اینها را نمی داند؟ اما زیدان در بازی ها برنده می شود. بنابراین جای بحثی در مورد او باقی نمی ماند. زیدان برای خرید یوویچ 60 میلیون یورو هزینه درخواست کرد. دست مدیران مادریدی با پرداخت چنین مبالغی می لرزد... و حالا او درخواست جدایی یوویچ را می کند؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала