افزایش شمار کشته شدگان غیرنظامی آذربایجانی به 12 نفر 

© Sputnik / Ministry of Defence of Azerbaijan /  مراجعه به بانک تصاویر افزایش شمار کشته شدگان غیرنظامی آذربایجانی به 12 نفر 
افزایش شمار کشته شدگان غیرنظامی آذربایجانی به 12 نفر  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار کشته شدگان غیرنظامی آذربایجانی در درگیری قره باغ به 12 نفر افزایش پیدا کرد. 
رد سرنگونی هواپیمای ارمنی توسط ترکیه و آذربایجان - اسپوتنیک افغانستان
رد سرنگونی هواپیمای ارمنی توسط ترکیه و آذربایجان

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی دادستانی کل آذربایجان گفت، که شمار کشته شدگان غیرنظامی آذربایجان در نتیجه وخیم تر شدن اوضاع در قره باغ به 12 نفر افزایش پیدا کرد و شمار زخمیان به 35 نفر رسیده است.

سرویس مطبوعاتی دادستانی آذربایجان نوشت: "در نتیجه یك بمباران توپخانه ای سنگین دیگر در سرزمین های آذربایجان توسط رهبری نظامی - سیاسی ارمنستان ، 35 غیرنظامی از میان مردم غیرنظامی به شدت زخمی شده و در درمانگاه بستری شده و 12 نفر جان خود را از دست داده اند".

در این خبرنامه آمده است، که در نتیجه گلوله باری نیروهای نظامی ارمنستان بر اهداف غیرنظامی، 66 خانه، هشت موتر غیر نظامی از کار افتاده و بسیاری از حیوان های کوچک و بزرگ شاخ دار تلف شده اند.

در بخش دیگری این خبرنامه افزوده شده است، که در حال حاضر، دادستان ها در حال انجام اقدامات تحقیقاتی احتمالی در شرایط جنگی هستند، از جمله معاینات مناسب برای تعیین شدت زخم های وارده به زخمیان و همچنین میزان خسارت وارده به زیرساخت های غیرنظامی. اطلاعات منظم و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 27 سپتامبر وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد، که نیروهای مسلح ارمنستان به شهرک های واقع در خط تماس در قره باغ تیراندازی کردند و بر پایه این داده ها، تلفات غیرنظامی و نظامی وجود دارد. وزارت دفاع ارمنستان هم اعلام کرد، که قره باغ زیر یورش هوایی و راکتی نیروهای نظامی آذربایجان قرار گرفته است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала