Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست رئال برای جدال با وایادولید؛ هازارد برگشت+ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیست رئال مادرید برای بازی چهارشنبه مقابل وایادولید در ورزشگاه دی استفانو اعلام شد. هازارد و آسنسیو در سومین بازی فصل بالاخره فرصت حضور در لیست را به دست آوردند.

به گزارش اسپوتنیک، هازارد بازیکن بلژیکی فصل را با مصدومیت شروع کرد در حالی که آسنسیو در اردوی تیم ملی اسپانیا مصدوم شد. حالا هر دو بازیکن برگشته اند و آماده حضور در اولین بازی رسمی فصل خود هستند.

 لیست رئال مادرید برای بازی مقابل وایادولید شامل 23 بازیکن است که 22 بازیکن از تیم بزرگسالان به علاوه آلتوبه دروازه بان آکادمی در لیست قرار گرفته اند. میلیتائو و کروس به علت مصدومیت و ماریانو دیاز به علت عمل لوزه در روزهای اخیر تمرین نکردند و غایب هستند. لوکا یوویچ مهاجم صرب که شایعات زیادی در مورد جدایی قرضی او از رئال مادرید مطرح شده در لیست قرار دارد و شاید فردا شب آخرین بازی خود را در پیراهن رئال مادرید داشته باشد. البته اگر در نهایت یوویچ ماندنی شود به نظر می رسد که بورخا مایورال مهاجم جوان از رئال مادرید جدا خواهد شد.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid (@onlyrmcfnews) on

لیست رئال مادرید برای بازی هفته چهارم لالیگا مقابل وایادولید بدین شرح است:کورتوا، لونین، آلتوبه، کارواخال، راموس، واران، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، مندی، مودریچ، کاسمیرو، والورده، اودگارد، ایسکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، مایورال، لوکاس وازکز، یوویچ، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала