Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 1 (5) چلسی 1 (4)؛ پیروزی تیم آقای خاص در بازی خاص + ویدیو

© AP Photo / Anthony DevlinTottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017.
Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال تاتنهام زیر نظر مورینیو در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس موفق شد در ضیافت پنالتی‌ها حریف‌اش چلسی را شکست داده و جواز صعود بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب دو تیم فوتبال چلسی و تاتنهام در چهارچوب دور چهارم (مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی) از جام اتحادیه فوتبال انگلستان (لیگ کاپ) در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور استادیوم برابر هم زور آزمایی کردند که این بازی در 90 دقیقه زمان معموملی با حساب تساوی 1-1 به پایان رسید.

ابتدا  در دقیقه 19 بازی تیمو ورنر مهاجم جدید و آلمانی شیران لندن گل‌زنی کرد که تا چایان نیمه اول بازی 1-0 به سود چلسی همراه شد. (این در حالیست که ورنر اولین بازی خود را انجام می‌داد و طی آن موفق شد نخستین گل خود برای تیم لندنی را به ثبت برساند.)

در نیمه دوم با وجود آنکه تاتنهام تلاشی زیادی کرد ولی عقب نشینی شاگردان فرانک لمپارد در نیمه دوم باعث شد اریک لاملا در دقیقه 83 گل تساوی را به ثمر برساند تا برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در ضیافت پنالتی‌ها این تاتنهام بود که بهتر عمل کرد سرانجام به دور بعد صعود کرد.

در ضربات پنالتی اریک دایر، اریک لاملا ، هویبرگ، لوکاس مورا، هری کین ضربات شان را برای تاتنهام به گل بدل کردند و در سوی مقابل ضربات تامی آبراهام، سزار آسپلیکوئتا، جورجینیو و امرسون به گل بدل شد و همه چیز وابسته به ضربه میسون مونت بود که او اما آرزوهای چلسی را به باد داد تا این تیم سرانجام رقابت را به تاتنهام واگذار کند و از گردونه مسابقات حذف شود. این اولین جام فصل بود که برای لمپارد از دست رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала