Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ موجی در طوفان حرکت نمی‌کند؛ مدافع عنوان قهرمانی با جشنواره گل صعود کرد

خوشحالی طوفانی ها پس از صعود از مرحله گروهی فصل نهم لیگ برتر
خوشحالی طوفانی ها پس از صعود از مرحله گروهی فصل نهم لیگ برتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال طوفان هریرود امروز در دیداری که نیاز به پیروزی و کسب جواز صعود داشت، حریفش موج‌های آمو را با 4 گل شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های مرحله گروهی فصل نهم لیگ برتر افغانستان تیم‌های فوتبال طوفان هریرود و موج‌های آمو از ساعت 4:00 عصر امروز به وقت کابل در ورزشگاه فدراسیون فوتبال به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با نتیجه 4-1 به سود نماینده زون غرب به فرجام رسید.

این بازی که زیر نام "ناصر خسرو بلخی" در همان نیمه اول با حساب 3-0 دنبال شد، طی آن معین کمالی با ضربه سر در دقیقه 8، معروف محمدی در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی و خلیل احمد احمدی در دقیقه 22 گل‌زنی کردند تا مدافع عنوان قهرمانی برای نیمه دوم خیال راحت داشته باشد.

در نیمه دوم، بازیکنان موج‌های آمو بازی را کمی بهتر آغاز کردند ولی برخلاف انتظار خلیل احمد احمدی در دقیقه 53 و روی اشتباه مدافع حریف صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توانست با پای راست گل‌زنی کند.

بار دیگر توپ و میدان را شاگردان طاهر منوری در اختیار گرفتند تا این‌که در دقیقه 67 مزد زحمات شان را گرفتند جایی‌که خسرو گل‌دوست از بیرون محوطه جریمه به زیبایی دروازه‌ فیصل حمیدی را گشود و کار را 4-1 ساخت اما نتوانست مانع شکست تیم‌اش شود.

تیم طوفان سرانجام بازی را 4-1 برنده شد، تا در چهارمین تقابل خود برابر موج‌های آمو (در تاریخ رقابت‌ها) به چهارمین برتری دست یافته و با جشنواره گل امروز به دور بعد بازی‌ها صعود نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала