Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد علاقمند به دمبله اما او خواستار ماندن در نیوکمپ

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر یونایتد تاکنون یک دوره نقل و انتقالات طاقت فرسا را سپری کرده و اما می‌تواند به عثمان دمبله امیدوار باشند.

به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد قبل از پایان مُهلت نقل و انتقالات (دوشنبه آینده) پنج روز فُرصت دارد تا هدف اصلی خود "جیدون سانچو" را جذب کند در حالی‌که "دونی فن دی‌بیک" تنها خرید تابستنی این تیم تا کنون بوده است. اما به نظر می‌رسد بوروسیا دورتموند در ارزیابی 108 میلیون پوندی سانچو قاطعانه تلاش می‌کند بنابراین ممکن است شاگردان اوله گونار سولسشایر مجبور شوند به اهداف جایگزین روی بیاورند.

گزارش‌ها از اسپانیا حاکی است که که غول لیگ برتری آماده است از جذب سانچو منصرف شود و در عوض توجه خود را به دمبله وینگر بارسلونا معطوف کند.

بازیکن ملی پوش فرانسوی در نیوکمپ جایگاه‌اش را از دست داده و تصور نمی‌شود که در برنامه سرمربی جدید رونالد کومان جایی داشته باشد.

گزارش شده که یونایتد در حال بررسی رویکردی با هدف گرفتن دمبله با یک قرارداد قرضی یک فصل است. با این حال بازیکن 23 ساله قبلاً پیشنهاد یونایتد را رد کرده  و به نظر نمی‌رسد که این بار هم علاقه‌یی داشته باشد.

مرد سابق بوروسیا دورتموند می‌خواهد در نیوکمپ بماند و طبق گزارشی که اسکای آلمان به نقل از Inside Futbol نشر کرده او می‌خواهد بماند و برای برای جایگاه‌اش بجنگد.

دمبله پس از ورود به صحنه با دورتموند در سال 2017 با هزینه 135 میلیون پوند به بارسلونا پیوست. اما شرایط در کاتالونیا برای وی خوب پیش نرفت و او فصل گذشته پس از این‌که دچار پارگی جدی همسترینگ شد تنها 9 بازی در همه مسابقات انجام داد که در نهایت مجبور به جراحی شد.

دمبله تابستان گذشته تمام علاقمندان‌اش را جواب رد داد و مصمم بود كه در بارسا بماند و به نظر می‌رسد که او می‌خواهد در این فصل نیز همین کار را انجام دهد اگرچه رقابت برای حضور در نیوکمپ سخت شده است.

ظهور آنسو فاتی جوان باعث شده تا او به طور منظم در تیم اصلی حضور داشته باشد در حالی که خرید جدید فرانسیسکو ترینکائو نیز در ترکیب جا دارد.

فیلیپ کوتینیو نیز با بازگشت تازه از پیروزی لیگ قهرمانان به صورت قرضی با بایرن مونیخ، شانس دوم بارسا را ​​خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала