کلینتون: کاهش من به جای بایدن به ترامپ می‌گفتم «خفه شو»

© AFP 2023 / Robyn Beck کلینتون: کاهش من به جای بایدن به ترامپ می‌گفتم «خفه شو»
کلینتون: کاهش من به جای بایدن به ترامپ می‌گفتم «خفه شو» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیلاری کلینتون در واکنش به اولین مناظره تلویزیونی ترامپ -بایدن دو نامزد حزب جمهوری‌خواه و دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا گفت که کاش در جریان مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 به ترامپ گفته بودم خفه شو!

به گزارش اسپوتنیک،‌ هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 امریکا در پاسخ به توییت جیل فیلیپوویچ، نویسنده فمینیست نوشت: نمی‌توانی تصور کنی چقدر.

فیلیپوویچ نوشت: «خفه می‌شوی مرد» جمله شاخص شب مناظره بود . حالا واقعا برای هیلاری کلینتون احساس تاسف می‌‌کنم چون می‌دانم که او می‌خواست این جمله را خطاب به ترامپ بگوید ولی نتوانست.

این جمله که از سوی جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها در نخستین مناظره سه شنبه شب به وقت امریکا خطاب به ترامپ به کار گرفته شد. چون ترامپ بارها وسط حرف‌های او آمد و صحبت‌هایش را که مربوط به دیوان عالی امریکا بود، قطع کرد.

بایدن وقتی دید که ترامپ مکررا وسط حرف‌هایش می آید و اجازه حرف زدن به او را نمی‌دهد، گفت: خفه می‌شوی، مرد؟ این رفتارت واقعا به دور از شان ریاست‌جمهوری است.

هیلاری کلینتون در گفتگو با برنامه ـدیلی شو» ترور نوآ این را هم گفت که اگر مردم به هر دلیلی به ترامپ رای بدهند، آن را می‌پذیریم اما قطعا از آن خوشحال نمی‌شویم. سپس این را هم اضافه کرد که این یک سناریوی بعید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала