بررسی امکان صادرات گوشت از روسیه به افغانستان

© Depositphotos.com / Racornبررسی امکان صادرات گوشت از روسیه به افغانستان
بررسی امکان صادرات گوشت از روسیه به افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز نظارت بر دامپزشکی روسیه (راسلخوزنادزور) می‌گوید که این مرکز در حال بررسی امکان صادرات فرآورده‌های گوشتی از روسیه به افغانستان است.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز نظارت بر دامپزشکی روسیه  (راسلخوزنادزور) با نشر خبری می‌گوید که این مرکز در حال بررسی امکان صادرات فرآورده‌هیا گوشتی از روسیه به افغانستان است.

در خبرنامه آمده است: راسلخوزنادزور بر چشم انداز همکاری های تجاری با افغانستان تاکید می‌کند و اقدامات احتمالی را برای دستیابی به حق صادرات محصولات دامی به جمهوری و اطمینان دقیق از الزامات کشور وارد کننده انجام خواهد داد.

خبرنامه می‌افزاید که برای صادرات گوشت گاو، گوسفند، بز و مرغ به افغانستان، گواهی برای تایید محصولات با استانداردهای حلال لازم است و کنترول اجرای موازین اسلامی توسط شرکت‌های روسی در ذبح حیوانات و فرآورده‌های گوشتی باید توسط نمایندگان مرجع افغانستان انجام شود.

با این حال، مرکز نظارت بر دامپزشکی روسیه یادآوری می‌کند که ریاست مالداری و صحت حیوانی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری افغانستان گفته است که گواهی های دامپزشکی روسیه برای محصولات دامی با تمام موازین قانون لازم جمهوری مطابق دارد.

راسلخوزنادزور می‌گوید که با توجه به وضعیت اپیدمیولوژیک به طور فزاینده پیچیده در جهان، امکان سازماندهی بازدید نمایندگان وزارتخانه را قبل از پایان سال جاری بررسی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала