Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پس از برد: احتمال جدایی یوویچ؟ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید پس از بازی خوب لوکا یوویچ برابر وایادولید حاضر نشد ماندنی شدن او را تایید کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوویچ، بازیکن صربستانی رئال مادرید شب گذشته در دیدار برابر رئال وایادولید نمایش خوبی داشت ولی دقیقه 57 جای خود را به وینیسیوس داد و ستاره برازیلی هشت دقیقه پس از ورودش به میدان گل برتری رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها برابر وایادولید صاحب سه امتیاز شوند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید 1 - رئال وایادولید 0؛ برد اقتصادی شاگردان زیدان در خانه
زین الدین زیدان پس از برد 1 - 0 رئال مادرید مقابل وایادولید در مورد شرایط یووچ به خبرنگاران گفت:«جدایی یوویچ؟ نمی‌توانم تا قبل از 5 اکتبر چیزی را  تایید کنم. او یک بازیکن از ترکیب ما است. من درباره تیم تصمیم می‌گیریم. نمی‌خواهم چیزی درباره اتفاقی که قرار است بیفتد بگویم. هر چیزی ممکن است. او اینجا است و شب گذشته هم بازی کرد.»
سرمربی سفیدپوشان مادریدی در ادامه به ستایش از عملکرد تیبوکورتوا پراخت و گفت:«مزه خوبی بر جای گذاشت. شب راحتی نبود. مهم ترین مسئله کسب سه امتیاز بود چون رفته رفته بهتر خواهیم شد. همیشه از چیزی رنج می بریم، و این بار بیشتر در زمینه از دست دادن توپ در نیمه زمین خودی اذیت شدیم. در نیمه اول واقعاً خوب نبودیم. کورتوا هفته گذشته هم مثل امشب ما را نجات داده بود. به همین خاطر او اینجاست و دروازه بان ماست.»
زیدان در پایان صحبت‌هایش درباره عملکرد ویسینیسیوس که به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شد و گل به ثمر رساند گفت:«برای گلش و کارهایی که انجام داد خوشحالم. تغییر ایجاد کردیم تا چیزهای دیگری داشته باشیم. مصدومیت هازارد؟ عضلانی است. جدا از مصدومیتش باید اعلام کنم حال او خوب است اما از مصدومیت ناراحت است.»

زین الدین زیدان شب گذشته رئال را با سیستم 2-4-4 به زمین فرستاد در حالی که کریم بنزما و لوکا یوویچ در پیشانی خط حمله قرار داشتند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала