Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: هدفم از جدایی، قوی‌ترشدن بارسلونا بود

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در مصاحبه با نشریه «اسپورت» از تمام کسانی که در این مدت آزارشان داده، عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فوق‌ستاره آرجنتینی بارسلونا در تابستان طوفان بزرگی در این باشگاه به‌پا کرد و خیلی زود او و بارسا در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفتند. او اعلام کرد می‌خواهد پس از 20سال از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شود و بسیاری این اتفاق را بزرگ‌ترین انتقال تاریخ فوتبال می‌دانستند.

بسیاری در ابتدا این شایعات را باور نمی‌کردند و نمی‌خواستند قبول کنند که مسی را با پیراهنی به‌جز بارسا ببینند. درنهایت دو طرف از مواضع خود کوتاه آمدند و مسی هم پس از اینکه فهمید بند فسخ 700میلیون یورویی قراردادش همچنان معتبر است قید جدایی را زد و در این باشگاه ماندنی شد. او حالا در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت اسپانیا می‌گوید رفتارش درقبال باشگاه اشتباه بود و البته تمام این کارها را برای موفقیت تیم انجام داده است. این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

گفتگویی نشریه اسپورت اسپانیا با لیونل مسی؛

در هفته‌های اخیر بحث جدایی‌ات از بارسا بسیار داغ بود. الان هم همان دیدگاه را به اتفاقات پیش‌آمده داری؟

پس از مدتی اختلاف و سو‌ءتفاهم تصمیم گرفتم همه‌چیز را تمام کنم و به این ماجرا خاتمه دهم. من مسئولیت اشتباهاتم را می‌پذیرم و اگر خواستار جدایی بودم تنها به موفقیت باشگاه و بهتر و قوی‌تر شدن تیم فکر می‌کردم. حالا تمام این داستان‌ها به پایان رسیده و باید به‌دنبال متحدتر شدن تیم باشیم تا در فصل جدید بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. حالا دیگر باید تلاش کنیم با ارائه بهترین عملکردمان هواداران را خوشحال کنیم. اگر حرفی زدم یا رفتاری کردم که باعث ناراحتی افراد یا هواداران شده باید بگویم هدفم تنها کمک به باشگاه بوده است.

لوئیس سوارز، یکی از دوستان نزدیکت نیز از بارسا راهی اتلتیکو شد و تو ظاهرا از این اتفاق خوشحال نیستی. درست است؟

او یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه است و نباید چنین رفتاری با وی می‌شد. او افتخارات زیادی را در اینجا کسب کرده بود و چه از نظر فردی و چه تیمی جام‌های زیادی به‌دست آورد. به‌نظرم اصلا با او خوب رفتار نشد.

در صفحه اینستاگرامت هم واکنش تندی به این اتفاق داشتی.

شاید عده‌ای تصور می‌کنند من باید در واکنش به هر اتفاقی دهانم را ببندم و حرفی نزنم اما در هفته‌های اخیر بسیاری از اتفاقات مرا آزار داد و این هم یکی از مواردی بود که نمی‌توانستم به‌راحتی از کنار آن عبور کنم.

حالا در این شرایط چقدر به موفقیت تیم در فصل جدید امیدواری؟

هرکسی که مرا از نزدیک می‌شناسد، به‌خوبی می‌داند که من فقط برای بردن و موفقیت فوتبال بازی می‌کنم و راه دیگری بلد نیستم. همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را در داخل زمین داشته باشم. از ابتدای دوران فوتبالم این‌گونه بوده‌ام و هیچ‌گاه روشم و طرز فکرم را تغییر نداده‌ام. حالا هم به این پیراهن و باشگاه متعهد و وفادار هستم و با تمام توان به‌دنبال موفقیت بارسا خواهم بود.

چه پیامی برای هواداران داری؟

اتحاد تنها راه موفقیت تیم است و از حالا به بعد همه باید برای سربلندی بارسا تلاش کنند. اگر کسی از من ناراحت شده باید بداند که این رفتار من شخصی نبوده و تنها به فکر موفقیت تیم و پیشرفت باشگاه در آینده بوده‌ام چراکه همیشه دوست دارم بارسا در اوج باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала