ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد

© REUTERS / Joe Skipperایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد
ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیرعامل 49 سالۀ شرکت های اسپیس ایکس و تسلا، این هفته در گفتگویی از بیل گیتس، چهرۀ مشهور و میلیاردر دنیای فناوری انتقاد کرد و از تصمیمات عجیب خود پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک در یک قسمت از پادکست «Sway» که توسط «کارا سوئیشر» خبرنگار نیویورک تایمز منتشر شد، در این گفتگو با انتقاد از گیتس که حمایت خود از ساخت واکسین کرونا را اعلام کرده است، او را «فردی احمق» توصیف کرد.

سخنان ایلان ماسک درباره هزینه کاشت ایمپلنت مغز  - اسپوتنیک افغانستان
سخنان ایلان ماسک درباره هزینه کاشت ایمپلنت مغز 

ماسک گفت: گیتس یک چیزایی گفت در مورد اینکه نمی‌داند من دارم چیکار می‌کنم. می‌خواهم بگویم احمق دستگاه های تولید واکسین شرکت کیوروَک رو که ما ساختیم.

کیوروَک (CureVac) شرکتی است که گیتس در آن سرمایه‌گذاری کرده و دستگاه های تولید واکسین آن تولید شرکت تسلا است.

ماسک همچنین از تصمیمش برای واکسین نکردن خود یا فرزندانش دفاع کرد.

ماسک در پاسخ به این سوال که  آیا او یا خانواده‌اش واکسین کووید-19 را بعد از در دسترس قرار گرفتن، دریافت می‌کنند یا خیر که ماسک در پاسخ گفت که چنین کاری نخواهد کرد زیرا او و هیچ یک از فرزندانش در معرض خطر ابتلا به کووید-19 نیستند. ماسک بارها ویروس کرونا را امری کم اهمیت جلوه داده است.

پیش از این، از بیل گیتس، در یک گفتگو سوال شد که با توجه به پیشرفت‌های شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس در موترهای الکتریکی و راکت‌های قابل پرتاب مجدد، آیا ایلان ماسک می‌تواند «استیو جابز بعدی» باشد، گفت: سهم بنیانگذار تسلا در حفاظت از محیط زیست قدردانی می‌کند، نمی‌توان جابز و ماسک را مقایسه کرد و به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. به گفته وی، ماسک یک مهندس عملیاتی است، در حال که جابز در طراحی، انتخاب افراد و بازاریابی نابغه بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала